پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۶۰۹
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶
در اخبار آمده که سعید مرتضوی، بعد از خروج از کشور در اربعین امسال، در عراق مانده و به زندان بازنگشته است. اما این خبر چقدر صحت دارد؟در این میان از قول وکیل وی گفته شده است که «مرتضوی در راستای خدمت رسانی به امور ساخت حرمین شریف در نجف به نمایندگی از مردم یزد، تا سال آینده در عراق خواهد ماند!» حال، اما پیگیری‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از سازمان زندان‌ها نشان می‌دهد که مرتضوی اکنون در زندان به‌سر می‌برد و مشغول گذراندن دوران محکومیت خود است.

شعار سال: سعید مرتضوی مدیرعامل اسبق سازمان تامین اجتماعی که به حکم دادگاه باید دوران محکومیت خود در زندان را بگذراند، اربعین امسال با مرخصی از زندان، در مراسم پیاده روی اربعین حاضر شد.

حالا، اما چند روزی می‌شود که در فضای مجازی اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه مرتضوی بعد از خروج از کشور در اربعین، هنوز به کشور بازنگشته و خود را به زندان معرفی نکرده است.

در این میان از قول وکیل وی گفته شده است که «مرتضوی در راستای خدمت رسانی به امور ساخت حرمین شریف در نجف به نمایندگی از مردم یزد، تا سال آینده در عراق خواهد ماند

حال، اما پیگیری‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از سازمان زندان‌ها نشان می‌دهد که مرتضوی اکنون در زندان به‌سر می‌برد و مشغول گذراندن دوران محکومیت خود است.

در این ارتباط یک منبع اگاه در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی و قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: سعید مرتضوی در زندان به سر می‌برد و خبر خروج از کشور وی صحت ندارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته باشگاه خبرنگاران جوان تاریخ انتشار 29 دی 97، کدخبر: 6801892، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین