پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۹۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان قزوین گفت: عزل و نصب‌های صورت گرفته تاکنون در آموزش و پرورش استان قزوین سفارشات نمایندگان مجلس نبوده بلکه تصمیم شخصی در قالب مشورت‌های مختلف بوده است.

شعارسال: خیرالله رحمانی اظهار کرد: قطع به یقین در عزل و نصب‌های آموزش و پرورش استان قزوین توجه به شایستگی‌ها، توانمندی‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای و علمی فرهنگیان مد نظر قرار گرفته و افرادی منصوب می‌شوند که بتوانند بهتر از گذشته در خدمت دانش‌آموزان باشند.

وی افزود: در انتصاب‌ها و جابه‌جایی‌ها، دستورالعمل‌هایی وجود دارد که سعی می‌کنیم در قالب دستورالعمل‌ها و طبق کمیته انتصابات عمل کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در پاسخ به این سوال که در عزل و نصب‌های اداره کل آموزش و پرورش آیا نمایندگان مجلس دخیل بوده‌اند، توضیح داد: قطع به یقین هر آنچه امروز در زمینه عزل و نصب‌ها صورت گرفته که خیلی هم محدود بوده، تصمیم شخصی بنده در قالب مشورت‌هایی با تیم کاری و کمیته انتصابات بوده و به هیچ وجه سفارشات نمایندگان مجلس نبوده و نیست.

واکنش رحمانی به اعتراضات معلمان آوج: مطلب جدیدی نیست

وی در خصوص اعتراض اخیر فرهنگیان آوج نسبت به تغییر مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان خاطرنشان کرد: بحث‌های قومیتی از قدیم‌الایام در استان و مناطق دیگر وجود داشته و مطلب جدیدی نیست؛ اگر کسی نقد منصفانه داشته باشد خوشحال می‌شویم اما گاهی نقدها خیلی منصفانه نیست.

این مسئول تصریح کرد: در نظر داریم کسی را برای مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آوج بکار بگیریم که با جامعیت آوج و آبگرم را مدیریت کند که درست هم عمل کرده‌ایم؛ در حال حاضر به حرمت فرهنگیان به یکی ازمعاونان ابلاغ سرپرستی مدیریت را صادر کرده‌ایم تا با هماهنگی‌های لازم، فردی را به عنوان مدیریت آموزش و پرورش انتخاب کنیم که با جامعیت به آوج و آبگرم به همه موضوعات توجه داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص تعداد کلاس‌های کانکسی در این استان افزود: 4 کلاس درس در مدارس استان قزوین به صورت کانکس است که با برنامه‌ریزی لازم، برای رفع این مشکل اقدام خواهیم کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 29دی1397 ، کدخبر: 717242: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
0
تصمیم شخصی با مشورت نمایندگان انجام میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین