پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۹۱۳
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
خانم مدیر کل! اینکه عزل و‌ نصب های ادارات شهرستان از اختیارات شماست حرفی نیست، اما آیا بهتر نبود در زمان بحران کرونا که همه اذهان کشور که نه جهان را درگیر کرده شما هم ذهن خود را کمی به ضدعفونی کردن سازمان خود و تهیه مواد شوینده و ضدعفونی به کارکنانتان می کردید؟

شعار سال: خانم مدیر کل! اینکه عزل و‌ نصب های ادارات شهرستان از اختیارات شماست حرفی نیست، اما آیا بهتر نبود در زمان بحران کرونا که همه اذهان کشور که نه جهان را درگیر کرده شما هم ذهن خود را کمی به ضدعفونی کردن سازمان خود و تهیه مواد شوینده و ضدعفونی به کارکنانتان می کردید؟

 آیا سرپرست انتصابی از طرف جنابعالی می تواند جایگزین یک مدیر بومی که کارنامه درخشان و قابل قبول داشته، شود!

 هر چه به ماه خرداد نزدیک تر می شویم ، حساسیت برداشت های محصولات کشاورزی بیشتر می شود و قطعا رسیدگی و آمادگی بیشتری می طلبد، آیا بهتر نبود وقت خود را صرف این مسایل مهم کنید؟

 آیا سرپرست انتصابی شما که گویا معا‌ون شما نیز بوده که هنوز نیامده درب اصلی اداره شهرستان را گل گرفته (!) می تواند از یک طرف مخالفان را راضی کند و از طرفی جایگزین مدیر کار بلد آنجا باشد؟

براستی خانم مدیر کل! معاون اسبق شما آیا دلیل قانع کننده ای برای گل گرفتن در یک اداره مهم داشته که اینگونه افکار مردم شهرستان تاکستان را زیر سوال برده و شأنیت آنان را خدشه دار کرده است؟ آیا در جریان این امر هستید؟

 خانم مدیرکل! شما می توانستید با کمترین تفکر، سلسله مراتب را رعایت کنید و با گفتگو و مشورت با فرماندار آن شهرستان تاکستان که مخالف این انتصاب در این برهه زمانی بوده و حتی با احترام به نظر منتخب مردم آن شهرستان که اتفاقا فرد با تجربه ای نیز می باشد، کمی درنگ می کردید که قطعا کسی از مشورت کردن ضرر نکرده!

 راستی خانم مدیرکل! آیا شما در این عزل و انتصاب شخصا حضور پیدا کردید تا از مدیر شهرستانی که نزدیک به سه دهه به نوعی همکار شما بوده تشکر و قدردانی کنید؟ یا نه به جای خودتان، چهار معاون فرستادید و طوری برخورد شد که انگار مدیر شهرستان جرم انجام داده و تاکنون خدمت نکرده است!

 خانم مدیر کل این مدیر در سمت قبلی خود در همین شهرستان، خدمات شایسته و قابل تقدیری صورت داده و رضایت اکثر به اتفاق کشاورزان از خدمات ارزنده وی گواه بر این ادعاست.

خانم مدیرکل! شما را به حفظ کرامت انسانها دعوت می کنیم که این راه سیره ائمه اطهار (ع) و معصومین(ع) بوده و بهتر است شما نیز در این مسیر بیشتر دقت کنید چرا که میز ریاست ماندنی نیست!

 شما را به این نکته مهم مقام معظم رهبری جلب می کنیم که ایشان بارها و بارها بر تکریم و حفظ شأن افراد دلسوز و خدمتگزار تاکید کرده اند و گفته اند؛ اگر کاری از دستتان بر نمی یاید لااقل با روی خوش با دیگران رفتار کنید!

 براستی خانم مدیر کل! مدیر شهرستان دیگر را چطور عزل کردید!؟ بعد از خواندن بخشی از آیات قرآن توسط این مدیر، کاغذی به او دادید و او را به بیرون جلسه فراخواندید و عذرش را خواستید!؟ آیا واقعا اینگونه عزل ها در شأن یک سازمان دراز و طویل که مدیران سابقش بر آن چه تلاش ها و خدمات بزرگی صورت دادند، می باشد!؟


امیدواریم این خانم مدیرکل! جهت تنویر افکار عمومی بالاخص مردم شهرستان تاکستان، پاسخ های قابل قبولی به سوالات ما بدهند، چرا که اینگونه قلع و قمع کردن حقیقتا در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست.

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین