پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۲۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
صدای شلیک پی در پی گلوله در رشت شنیده شده و فردی ناشناس در کمین نیروهای امنیتی است همچنان تسلیم نشده است. کلیپی از لحظات ابتدایی تعقیب و گریز پلیس و فردی مسلح در خیابان بیستون رشت را در ادامه می بینید.

شعار سال: بنا بر اظهارات یک منبع آگاه هفته گذشته فردی با خودرویی مشکوک در رشت شناسایی شد و صبح امروز مجدداً رؤیت شد که در پی تعقیب و گریز وی با چند خودروی شخصی برخورد کرده و در محدوده خیابان طالقانی می‌شود. گفته‌شده است این فرد با در دست داشتن یک کلت کمری اقدام به تهدید مأمورین نیروی انتظامی به شلیک کرده است. شنیده شده است این فرد اقدام به تیراندازی نیز کرده که هنوز این موضوع تایید یا تکذیب نشده است.

سارق مسلح در خیابان بیستون رشت با عملیات پلیسی و اطلاعاتی در مخفیگاه خود دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی سپرده می‌شود. صبح امروز یک سارق جوان که بر یک خودروی پژو پارس سرقتی سوار بود، در محدوده خیابان معلم منتهی به بیستون رشت، اقدام به تیراندازی کرده بود که موجب ازدحام و ترافیک در این منطقه از شهر رشت شد، وی که به یکی از ساختمان‌های نیمه کاره بیستون فرار کرد پس از تعقیب و گریز پلیس دستگیر شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت بولتن نیوز، تاریخ انتشار 29 دی 97، کد مطلب: 588784:www.bultannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
0
0
فرد شروری بنام حسن م ا با همکاری تنگانگ همسرش در همین منطقه دائمآ در حال شرارت،زورگویی و تهدید اهالی است. حتی از اهالی محل با گفتن این که کلت و اسلحه با خود دارد به هر طریق ممکن تا به امروز و به دفعات زورگیری کرده است. کوتاهی و اهمال مسئولین امر موجبات تجری خلافکاریهای خطرناک وی شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین