پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۳۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
«بشار الجعفری» در این خصوص گفت: «اکنون زمان آن رسیده است که شورای امنیت سازمان ملل متحد برای متوقف ساختن حملات اسرائیل به خاک سوریه وارد عمل شود».
شعار سال : نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد از احتمالِ حمله تلافی جویانه دمشق به فرودگاه تل آویو خبر داد.
به نقل از اسپوتنیک، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد در سخنانی اظهار داشت که دمشق ممکن است حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق را با یک حمله «متقارن» به فرودگاه تل آویو تلافی کند.
«بشار الجعفری» در این خصوص گفت: «اکنون زمان آن رسیده است که شورای امنیت سازمان ملل متحد برای متوقف ساختن حملات اسرائیل به خاک سوریه وارد عمل شود».
وی در ادامه افزود که دمشق ممکن است از حقِ دفاع از خود استفاده کرده و با حمله ای «متقارن» به فرودگاه تل آویو، حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق را تلافی کند.
گفتنی است که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این علیه مواضعی که گفته می شود انبار مهمات ایران در خاک سوریه، پایگاههای اطلاعاتی، یک اردوگاه آموزشی و انبار کالا در فرودگاه بین المللی دمشق بوده است، دست به حملات هوایی زده است.
افزون بر این اواخرسال میلادی گذشته نیز «دنی دانون» نماینده اسرائیل در سازمان ملل متحد در یک نشست مطبوعاتی مدعی شد که به رغم خروج نیروهای نظامی آمریکا از خاک سوریه، ژیم صهیونیستی به مقابله با نیروهای ایرانی در سوریه ادامه خواهد داد!

شعار سال،بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 3 بهمن 1397، کد خبر:4521149،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
0
سوریه اگر دوبار جدی حمله کن ه به اسرائیل دیگه جرات حمله به این کشور رو نخواهد داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین