پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۸۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
رئیس رژیم صهیونیستی هشدار داد که ادامه حملات ارتش این رژیم به مواضع ایران در سوریه می تواند با پاسخ قدرتمند ایران مواجه شود

شعارسال:رئیس رژیم صهیونیستی هشدار داد که ادامه حملات ارتش این رژیم به مواضع ایران در سوریه می تواند با پاسخ قدرتمند ایران مواجه شود.

به نقل از تایمز اسرائیل، «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی هشدار داد که حملات اسرائیل به مواضع ایران در سوریه می تواند تهران را ترغیب به دادن پاسخی بسیار قوی تر از پاسخ های قبلی به اسرائیل کند.

وی هشدار داد که اقدامات رژیم صهیونیستی می تواند این رژیم را با حملاتی از مرزهای لبنان و سوریه مواجه کند.

ریولین که در یک کنفرانس امنیتی در تل آویو سخن می گفت در ادامه افزود: آنها هستند که شاهد شدت گرفتن تنش ها در سطح جنگ هستند. ایران تحت هر شرایطی بسیار قدرتمندتر از قبل به سیاست های اسرائیل پاسخ می دهد و این پاسخ می تواند از سوریه و لبنان باشد.

در هفته های اخیر مقامات رژیم صهیونیستی به صراحت از حمله به مواضع ایران در سوریه سخن گفته اند که با واکنش مقامات ایرانی مواجه شده است.

در همین رابطه سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در جمع خبرنگاران در واکنش به تهدیدهای رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن مواضع ایران‌ در سوریه گفت: راهبرد ما محو رژیم اسرائیل از جغرافیای سیاسی جهان است و به نظر می‌رسد با شرارت‌هایی که اسرائیل در حال انجام است، خودش را به این واقعیت نزدیک می‌کند.

وی همچنین افزود: ما اعلام می‌کنیم که اسرائیل اگر کاری انجام دهد که جنگ جدیدی شروع شود، مسلما این جنگ، همان جنگی است که محو او را در پی خواهد داشت و سرزمین‌های اشغالی باز پس گرفته خواهد شد و حتی اسرائیلی‌ها در فلسطین گورستانی برای دفن کردن جنازه‌های خود نخواهند داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار9 بهمن 97 ، کدخبر: 4527557، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
0
0
فقط ایران میتونه جلوی این رژیم منحوس و شیطانی و بگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین