پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۸۶۵۸۰
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۱
غضنفری گفت: عملکرد دولت در سال ۹۷ نسبت به تحریم‌ها نشان می‌دهد که علیرغم کارهای انجام شده تعلل و کندی در تصمیمات پدیدار بوده و بنابراین در سال ۹۷ همواره وقایع ارزی جلوتر از تصمیمات مسئولین حرکت کرده است و این بار مسئولین هیچگونه پیش‌بینی از واقعه‌ای که اتفاق افتاده نداشته‌اند.

شعارسال: غضنفری گفت: عملکرد دولت در سال ۹۷ نسبت به تحریم‌ها نشان می‌دهد که علیرغم کارهای انجام شده تعلل و کندی در تصمیمات پدیدار بوده و بنابراین در سال ۹۷ همواره وقایع ارزی جلوتر از تصمیمات مسئولین حرکت کرده است و این بار مسئولین هیچگونه پیش‌بینی از واقعه‌ای که اتفاق افتاده نداشته‌اند.

مهدی غضنفری وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: عملکرد دولت در سال ۹۷ نسبت به تحریم‌ها نشان می‌دهد که علیرغم کارهای انجام شده تعلل و کندی در تصمیمات پدیدار بوده و بنابراین در سال ۹۷ همواره وقایع ارزی جلوتر از تصمیمات مسئولین حرکت کرده است و این بار مسئولین هیچگونه پیش‌بینی از واقعه‌ای که اتفاق افتاده نداشته‌اند.

وی افزود: دولت آقای روحانی دولتی نبود که برای انجام این کارهای سنگین از جمله مبارزه با تحریم‌ها و کارهای سخت در حوزه تولید و صادرات سر کار آمده باشد، بلکه شعار اصلی دولت روحانی آن این بود که ما مذاکرات را انجام می‌دهیم و برجام را می‌پذیریم و بعد خارجی‌ها می‌آیند، کمک می‌کنند؛ سرمایه‌گذاری می‌کنند و کشور را اداره می‌کنند. پس از ابتدا نگاه دولت روحانی این بود که روش‌های گذشته، روش‌های شکست خورده‌ای است و به دنبال کمک گرفتن از طریق سرمایه‌گذاری خارجی بود.

غضنفری گفت: قیمت گوشت از کیلویی ۴۰ هزار تومان به ۱۰۰ هزار تومان رسیده اما کسی با مردم در این رابطه حرف نمی‌زند، اصلا کسی مسئولیت‌ها را به عهده نمی‌گیرد و یک چنین وضعیتی اصلا پذیرفته نیست. حتی اگر شرایط عادی بود چنین رفتاری را مردم دوست نداشتند، مردم دولت پاسخگو و هم درد می‌خواهند، دولتی که گوش شنوا داشته باشد را می‌خواهند، در شرایط عادی هم چنین دولتی را می‌خواهند. دولتی که از بالا به مردم نگاه کند را دوست ندارند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازپایگاه خبری نود اقتصادی ، تاریخ انتشار: 13بهمن 1397 ، کدخبر:2117403 ،www.90eghtesadi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین