پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۸۶۹۵۸
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی مشترکین اپراتور ایرانسل می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #8*1420* وضعیت بسته حمایتی خود را پیگیری کنند.

شعارسال: در حاشیه نخستین نشست مطبوعاتی سرپرست سازمان تامین اجتماعی که در روز 8بهمن 97 برگزار شد، خبرنگار در گفتگو با محمد حسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی شکایت هموطنی در خصوص عدم امکان پی گیری سبد کالا را مطرح کرد. شکایت این هموطن از عدام امکان ارتباط سیم کارت ایرانسل با کد دستوری ارائه شده توسط سازمان تامین اجتماعی حکایت داشت که زدا در پاسخ اظهار داشت: ما به تازگی متوجه این مشکل شده ایم که اپراتور ایرانسل کد دستوری ما را نمی شناسد. با این حال دوستان ما در سازمان تامین اجتماعی در حال پیگیری موضوع و رایزنی با مسئولان اپراتور ایرانسل هستند و تمام تلاش خود را معطوف کرده اند تا مشکل این دسته از هموطنان که با سیم کارت ایرانسل اقدام به پیگیری دریافت سبد کالا کرده اند، بزودی حل شود.

پس از طرح این مشکل، ظرف مدتی کمتر از 48 ساعت امکان پی گیری مشترکان ایرانسل فراهم شد. چرا که روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی در اطلاعیه ای اعلام کرد:

«پیگیری بسته حمایتی برای مشترکین ایرانسل با اختصاص کددستوری فراهم شد»

در ادامه این اطلاعیه آمده :

«مهندس علی معیری گفت: در راستای ایجاد امکان استعلام بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی جهت پیگیری وضعیت بسته حمایتی با شماره‌گیری کدهای دستوری برای اپراتورهای همراه اول و رایتل، این امکان برای مشترکین اپراتور ایرانسل نیز راه‌اندازی شد.

مدیرکل دفتر راهبری سیستمهای سازمان تأمین اجتماعی افزود: بدین منظور مشترکین اپراتور ایرانسل می‌توانند کد دستوری #8*1420* را برای ثبت نام و کد دستوری #9*1420* رابرای استعلام وضعیت بسته حمایتی شماره گیری کنند

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری موج، تاریخ انتشار:10بهمن1397 ، کدخبر: 262854: www.mojnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین