پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
برنی ساندرز که تقریبا رقابت درون حزبی را به هیلاری کلینتون باخته، اظهار داشت که وی نسبت به کلینتون، گزینه بهتری برای رقابت با دونالد ترامپ است.

شعارسال: برنی ساندرز، سناتور ایالت ورمونت، با وجود اینکه بیش از 200 دلگیت از رقیب خود، هیلاری کلینتون عقب است، اما هیچگاه از ادامه رقابت درون حزبی مایوس نشده است.

اما در حالی که قطار رقابت‌های درون حزبی در حال نزدیک شدن به ایستگاه آخر است، این دموکرات سوسیالیست، باید تصمیم بگیرد که آیا در انتخابات سراسری پشت سر نامزدی که ماه‌ها در حال رقابت با آن بوده‌ قرار بگیرد یا نه.

تاکنون ساندرز به این سوال که بعد از انتخابات تعیین کننده درون حزبی در کالیفرنیا در روز 7 ژوئن (18 خرداد) قدم بعدیش چه خواهد بود، پاسخ‌های ضد و نقیضی داده است.

وی روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی نیوز با بیان اینکه وی در صورت مواجهه با دونالد ترامپ در انتخابات سراسری عملکرد بهتری نسبت به هیلاری کلینتون خواهد داشت، تلاش کرد تا تداوم حضور خود در رقابت با وجود برتری قابل توجه کلینتون را توجیه کند.

وی افزود: «هم اکنون، مطابق با هر نظرسنجی مهمی، در نظرسنجی‌های سراسری و نظرسنجی‌های ایالتی انجام شده در ماه گذشته و 6 هفته اخیر، من ترامپ را اغلب با اختلاف زیادی شکست می‌دهم و اغلب (در برابر ترامپ) در حاشیه امن‌تری نسبت به کلینتون قرار دارم.»

بر اساس اعلام سایت اینترنتی پالیتیک فکت، همه نظرسنجی‌های انجام شده در 6 هفته گذشته، گفته ساندرز درباره اینکه وی نسبت به کلینتون، گزینه بهتری برای رقابت با ترامپ است را تایید می‌کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار خبر 12 خرداد 1395، کدمطلب: 110281 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین