پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۵۶۴
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹
برنامه‌های فاطمیه بیت رهبری که در حسینیه امام خمینی(ره) هر ساله برگزار می‌شود، به دلیل تقارن با شب ۲۱ بهمن تغییر کرد.این تغییر در برنامه به‌ دلیل اهتمام و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی به سنت الله‌اکبر گفتن مردم در شب ۲۲بهمن و نیز التزام عملی خود معظم‌له بوده است.

شعار سال: بامصادف شدن ۲۲ بهمن امسال باایام فاطمیه، تغییراتی در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در حسینیه امام خمینی(ره) بیت رهبری ایجاد شده است و این برنامه یک شب زودترهرسال شروع می‌شود.

این تغییر در برنامه به‌ دلیل اهتمام و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی به سنت الله‌اکبر گفتن مردم در شب ۲۲بهمن و نیز التزام عملی خود معظم‌له بوده است.

از نخستین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در ساعت ۲۱ روز ۲۱ بهمن هر سال مردم در مساجد و منازل خود فریاد الله‌اکبر سر می‌دهند و گفتنی رهبر انقلاب نیز این سنت را همواره گرامی می‌دارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی تاریخ انتشار 17 بهمن 97، کدخبر: 358739، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین