پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۹۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه در سال آینده ایتامی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند خانه‌دار می‌شوند گفت: تمام خانواده‌های تحت پوششی که اعضای خانواده آن‌ها بیش از دو نفر باشند تا سال آینده مشکل مسکن نخواهند داشت.
شعارسال:پرویز فتاح ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از 220 واحد مسکن محرومین در این شهرستان اظهار کرد: خدا را شاکریم که وعده‌ای که سال گذشته با حضور معاون رئیس‌جمهور در این استان داده شد، امسال هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر در پیشگاه خدای متعال و مردم شریف استان محقق شد.

وی با بیان اینکه ساخت تمام واحدهای مسکن محرومین آغاز شده،‌گفت: تمام واحدهای مسکن محرومین به‌ مرور تا پایان سال و تا خردادماه و شهریورماه سال آینده واحدهای باقی‌مانده نیز آغاز خواهد شد و آقای نوبخت وعده‌ای را که داده بود، یکجا به تحقق رساند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه سه هزار و 800 واحد مسکن محرومین نیاز به بازسازی داشته افزود: با هماهنگی سازمان برنامه‌وبودجه و مردم خیر استان گیلان ،بازسازی این واحدها نیز انجام می‌گیرد.

فتاح با اذعان به اینکه در سال آینده هیچ یتیمی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده و فاقد منزل باشد نخواهیم داشت، بیان کرد: تمام خانواده‌های تحت پوششی که اعضای خانواده آن‌ها بیش از دو نفر باشند، تا سال آینده مشکل مسکن نخواهند داشت و تمام واحدها به فضل الهی بازسازی خواهند شد.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار19 بهمن ، کدخبر: 13971118000398،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
0
0
واقعا کارهای بزرگ رو باید از مردانی چون آقای فتاح خواست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین