پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۰۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
زائری هفت ساله و شیعه که همراه مادرش برای زیارت مسجدالنبی راهی مدینه شده بود، به طرز فجیعی به قتل رسید.

شعار سال :زائری هفت ساله و شیعه که همراه مادرش برای زیارت مسجدالنبی راهی مدینه شده بود، به طرز فجیعی به قتل رسید.

 امروز ویدئویی از تشییع جنازه کودکی عربستانی در پایگاه‌های خبری منتشر شد.

مرگ این کودک ماجرای دردناکی در خود نهفته دارد که به شیعه بودن او باز می‌گردد. «زکریا بدر علی الجابر» هفت ساله که به همراه مادرش از منطقه «الأحساء» راهی زیارت مسجدالنبی در شهر مدینه منوره شده بود، در منطقه «حل التلال» با حمله مردی ناشناس مواجه شد.

شخص مهاجم که برخی منابع رسمی از جمله روزنامه سبق، او را یک راننده روانی وهابی معرفی کرده‌اند، با شکستن شیشه ای در یک مغازه گلوی پسربچه را مقابل چشمان مادرش برید.

گفتنی است؛ مادر زکریا که از بیماری قلبی رنج می‌برد، با دیدن این صحنه هولناک به کما رفت و قاتل نیز پس از بازداشت توسط ماموران به زندان منتقل شد. بد نیست بدانید «ناصر علی الفایز» پدربزرگ زکریا نیز در مصاحبه با روزنامه الیوم سعودی گفت: «دخترم در جده کار می‌کند و برای زیارت با پسرش به مدینه رفت که این حادثه تلخ گریبان آنها را گرفت». ناگفته نماند حاج شیخ کاظم عمری از علمای شیعی مدینه منوره بر سر جنازه این کودک مصیبت حضرت علی‌اصغر (ع) خوانده است.

شعار سال ، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی ساعت 24،تاریخ انتشار:19بهمن 1397، کد خبر:424286،www.saat24.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
0
1
اخه این کودک بیچاره چه گناهی داره که بحوان بکشنش دینش که دست خودش نبوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین