پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۰۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱
امام جمعه اصفهان گفت: انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سال است الگوی تمام آزادگان جهان برای ایستادگی در برابر استکبار و دستیابی به عزت و استقلال است.وی با اشاره به بیعت نیروی هوایی با امام خمینی (ره) در روز ۱۹ بهمن سال ۵۷ ابراز داشت: در این روز دولت بختیار همچنان بر سر کار بود و پیوستن نیروی هوایی به انقلاب در واقع راهگشای پیروزی انقلاب اسلامی شد. امام جمعه اصفهان با بیان اینکه پس از این بیعت درگیری شدیدی در پادگانها شکل گرفت که چند تن از افراد نیروی هوایی به شهادت رسیدند، ابراز داشت: پس از این واقعه مردم در حمایت از نیروی هوایی به پادگانها ریختند و در اسلحه‌خانه‌ها را گشوده و قدرت مردم در مبارزه بیشتر شد.

شعار سال: آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: هیچ کدام از انقلاب‌های دنیا بیش از چند سال دوام نیاورده و به بیراهه رفته است و این در حالی است که انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سال است الگوی تمام آزادگان جهان برای ایستادگی در برابر استکبار و دستیابی به استقلال است.

پیوستن نیروی هوایی به انقلاب راهگشای پیروزی انقلاب اسلامی شد

وی با اشاره به بیعت نیروی هوایی با امام خمینی (ره) در روز ۱۹ بهمن سال ۵۷ ابراز داشت: در این روز دولت بختیار همچنان بر سر کار بود و پیوستن نیروی هوایی به انقلاب در واقع راهگشای پیروزی انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه پس از این بیعت درگیری شدیدی در پادگانها شکل گرفت که چند تن از افراد نیروی هوایی به شهادت رسیدند، ابراز داشت: پس از این واقعه مردم در حمایت از نیروی هوایی به پادگانها ریختند و در اسلحه‌خانه‌ها را گشوده و قدرت مردم در مبارزه بیشتر شد.

مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری خود به انقلاب به رخ جهانیان می کشند

وی ادامه داد: ۲۲ بهمن یادآور از میان رفتن رژیم منحوس پهلوی و سلطه دو هزار و ۵۰۰ ساله حکومت ظالمانه پادشاهان بر ایران است و ۴۰ سال است مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری خود به انقلاب و نظام را به رخ جهانیان می کشند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و گفت: زندگی ایشان برای هر فرد مومنی از زن و مرد الگویی بی بدیل است، ایشان به تلاوت قرآن کریم سفارش کرده‌اند، در واقع خانه‌ای که در آن نور قرآن جریان پیدا کند، آن خانواده از آسیب‌های اجتماعی و روحی در امان خواهند بود.

دفاع همه جانبه حضرت زهرا (س) از ولی فقیه زمان در طول تاریخ الگوی مسلمانان خواهد بود

وی با بیان اینکه ولایت پذیری ایشان و دفاع همه جانبه از ولی‌فقیه زمان با نثار جان، در طول تاریخ الگوی مسلمانان خواهد بود، تاکید کرد: زندگی حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) الگویی ناب برای زوج‌های جوان است به نوعی که این دو بزرگوار به صحبت‌ و خواسته‌های یکدیگر با محبت تمام توجه داشتند و توجه و دقت برخورد آنها در مسایل مختلف زندگی نیز بسیار برای جوانان امروز راهگشا است.

حزب شیطان در خدمت فرامین طاغوت‌های زمانه هستند

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم از حزب شیطان و حزب‌الله سخن به میان آورده است، بیان داشت: حزب شیطان شامل افرادی است که شیطان آنها را از یاد خدا غافل کرده است و به نوعی در خدمت فرامین وی و طاغوت‌های زمانه هستند اما حزب الله در هر برهه ای از زندگی تنها یاد خدا و اطاعت از دستور وی را سرلوحه امور خود قرار داده و با اتخاذ این رویه در زندگی در سختی و آسانی دارای آرامش خاصی هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر تاریخ انتشار 19بهمن 97، کدخبر: 4537375، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
این مردم بودن که انقلاب روبه پیروزی رسوندن و پشتیبان انقلاب بودن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین