پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۱۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: استان اصفهان به‌اندازه ۱۰ استان به دولت مالیات پرداخت می‌کنند، چرا باید به خاطر مشکلات مالیاتی تعداد کثیری از کارگاه‌های کوچک صنعتی اصفهان تعطیل شود.

شعار سال: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان بابیان اینکه حضرت علی (ع) در حدیثی می‌فرمایند سپری که در مقابل هر بلایی می‌تواند انسان را حفظ کند تقوا است، اظهار کرد: اگر مسلمانان تقواپیشه کنند در مقابل فقر، مشکلات، تحریم‌ها و سیاست‌های دشمنان سربلند خواهند شد.

امام‌جمعه اصفهان گفت: عده‌ای فراموش کرده‌اند که تمام زندگی انسان یک امتحان است، مسئولان فراموش نکنند جایی که ایستاده‌ایم را مدیون خون شهدا هستیم و فراموش نکنند که چه مسئولیتی بر عهده‌دارند.

وی با اشاره به موضوع معاد که یک‌سوم قرآن به آن اختصاص داده‌شده، افزود: تمام مشکلات جامعه ریشه در فراموشی قیامت دارد و در خصوص معاد به مردم بشارت داده است، اما چرا مسئولان ما این موضوع را فراموش کردند، اگر توجه داشته باشیم که این راه را ما نیز باید برویم تمام مشکلات حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام میردامادی بیان کرد: می‌خواهند در شهر‌ها کنسرت برگزار کنند، زنان را به دوچرخه‌سواری سوق دهند و آن‌ها را به ورزشگاه‌ها وارد کنند که بدن نیمه عریان مردان را ببیند، می‌خواهند خوشی بدهند اما آن خوشی را که باید می‌دادند ندادند؛ همه این تفاسیر از شهوت عقلی است.

وی بابیان اینکه امام رضا (ع) تأکیددارند باید مراقب باشیم که نعمت‌های خداوند تبدیل به بلا نشود، تصریح کرد: نعمت امنیت، سلامت و روزی نعماتی است که خداوند به ما هدیه کرده است و دوری از خداوند این نعمات را تبدیل به بلا می‌کند.

امام‌جمعه موقت اصفهان ادامه داد: آیت‌الله هاشمی شاهرودی عالمی وارسته و انقلابی و بی‌ادعا بود که رهبر معظم انقلاب ایشان را یک انقلابی مطیع معرفی کردند و هر سمتی که به ایشان پیشنهاد شد قبول کردند و یک‌لحظه هم‌دست از حمایت از انقلاب اسلامی برنداشتند.

وی با اشاره به حماسه نهم دی بیان کرد: این روز یک معجزه الهی بود که دشمن چندین سال برای این فتنه افروزی برنامه‌ریزی کرده بود اما با حمایت مردم متوجه شد که اتحاد این مردم ناگسستنی است.

حجت‌الاسلام میردامادی تصریح کرد: نمایندگان اصفهان با یک اقدام قهرمانانه از سمت خود استعفا دادند و باوجود این‌که مسئولان دولتی توجه نکردند نمایندگان اصفهان مسؤولیت خود را انجام دادند.

وی با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور مبنی بر این‌که ایران یک مملکت الهی است و از شمال و جنوب به دریا راه دارد، ادامه داد: چه کسی باید آب را تصفیه کند آیا این وظیفه مردم است یا دولت، این حرف‌ها قابل‌قبول نیست، آنان در جواب نمایندگان اصفهان گفتند که فرقی بین اصفهان و یزد و رفسنجان قائل نیستند.

امام‌جمعه موقت اصفهان تأکید کرد: چرا باید مردم شرق اصفهان دچار مشکل حاد بی‌آبی شوند، چرا ایران که مملکت الهی و برکت است دولتش آب را از خلیج‌فارس به اصفهان منتقل نمی‌کند.

وی بابیان اینکه استان اصفهان به‌اندازه ۱۰ استان به دولت مالیات پرداخت می‌کنند، چرا باید به خاطر مشکلات مالیاتی تعداد کثیری از کارگاه‌های کوچک صنعتی اصفهان تعطیل شود، گفت: ما با اصل پرداخت مالیات مخالف نیستیم اما دراین‌بین عدالت نیز باید رعایت شود.

حجت‌الاسلام میردامادی با اشاره به سخنان دو هفته قبل خطیب نماز جمعه بیان کرد: اگر دولت تفاوتی میان استان‌ها قائل نیست چرا باید بیکاری در کرمان به صفر برسد و مشکلات آبی سمنان و رفسنجان حل شود؛ امید دارم مسئولان به فکر بیفتند و آنچه برای انسان باقی می‌ماند عدالت است.

وی با اشاره به حادثه رخ‌داده در دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران و فوت چند دانشجو در اثر این سانحه اضافه کرد: شخصاً چندین بار از این مرکز بازدید داشته‌ام، پیچ‌وخم‌های موجود در این دانشگاه همانند جاده چالوس است؛ تا کی باید منتظر این باشیم که حادثه‌ای رخ دهد تا به‌ فکر بیفتیم، علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی صاحب نیوز، تاریخ 7 دی 97، کد مطلب: 928474:www.sahebnews.ir



اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
0
0
این همه تبعیض برای چیه؟ چه کسی پاسخگو خواهد بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین