پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۰۹۹
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۹
محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران به دلیل شکایت محمدباقر قالیباف به اتهام نشر اکاذیب و توهین و تشویش اذهان عمومی محکوم شد.

شعارسال: محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران به دلیل شکایت محمدباقر قالیباف به اتهام نشر اکاذیب و توهین و تشویش اذهان عمومی محکوم شد.

یکی از موضوعاتی که در این پرونده به آن اشاره شده، موضوع املاک نجومی است.

رأی این پرونده در دادگاه کیفری ۲ مجتمع قضایی کارکنان دولت تهران، صادر و این عضو شورا را در مورد توهین و نشر اکاذیب مجرم و مستحق مجازات دانست.

محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران به خاطر مصاحبه های انتقادی از مدیریت شهری گذشته و در پی شکایت محمدباقر قالیباف به شش ماه حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شد.

میرلوحی پیشتر گفته بود شهردار سابق تهران به دلیل برخی از مصاحبه های بنده درباره فعالیت مدیریت گذشته شهری شکایت کرده است.

عضو شورای شهر تهران همچنین در مصاحبه ای گفته بود که شهرداری را با ۵۲ هزار میلیارد بدهی تحویل دادند، پرداخت‌های سال آخر دوران قالیباف همه پرداخت‌های خاص بوده است. در حالی که از سال ۹۳ به بعد پیمانکاران نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد تومان از شهرداری طلبکار بوده‌اند، باز هم بودجه شهرداری را خرج موارد متفرقه می‌کردند، برای مثال مدیریت شهری گذشته با اقداماتی همچون کمک به احزاب، مداحان، مسجدها در امور کشور دخالت می‌کرد.

 

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اسکان نیوز ،تاریخ انتشار: 24بهمن 97، کدخبر: 17559،www.eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین