پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۸۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تاکید بر اینکه تامین سفره مردم اولویت نخست مسئولان باشد، گفت: اگر سفره مردم کوچک باشد، نوبت به جاده سازی و و پروژه‌های عمرانی نمی رسد.وی با بیان این که مسئولان نظام اسلامی مانند دولت و مجلس وظیفه دارند که طبق این اولویت‌ها حرکت کنند، افزود: همانگونه که اخیراً در سفر رییس جمهور به بندرعباس هم عرض کردم، پروژه‌های ملی را هم باید بر اساس اولویت‌ها اجرایی کرد، برای نمونه اگر سفره مردم کوچک باشد نوبت به جاده‌سازی و و پروژه‌های عمرانی نمی‌رسد.

شعار سال: آیت الله نعیم آبادی در همایش "حماسه سازان همیشه جاوید روحانیت دامغان" که با شرکت طلاب، فضلا و مردم انقلابی و ولایی قم در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: عالمان دینی که زبان گویای اسلام به شمار می‌آیند باید توجه به اولویت‌های فرهنگی و تبلیغی داشته باشند که مطابق با مقتضیات زمان و با اولویت زندگی روزمره مردم به آن‌ها عرضه شود.

وی با بیان این که مسئولان نظام اسلامی مانند دولت و مجلس وظیفه دارند که طبق این اولویت‌ها حرکت کنند، افزود: همانگونه که اخیراً در سفر رییس جمهور به بندرعباس هم عرض کردم، پروژه‌های ملی را هم باید بر اساس اولویت‌ها اجرایی کرد، برای نمونه اگر سفره مردم کوچک باشد نوبت به جاده‌سازی و و پروژه‌های عمرانی نمی‌رسد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان این که امنیت و سفره زندگی مردم دارای اولویت نخست است، ادامه داد: تامین و تنظیم زندگی روزمره مردم باید در اولویت تصمیم گیری مسئولان کشور قرار گیرد.

امام جمعه بندرعباس، با اشاره به واردات تخم مرغ، سنگ قبر، سنگ دستشویی از کشور چین، عنوان کرد: اگر به مردم بهای لازم داده شود و حمایت کامل به عمل آید، مردم خود بهترین حامی مسئولان می‌شوند اما از مردمی که بانک‌ها رمق آن‌ها را گرفته‌اند نمی‌توان انتظار داشت که حمایت کامل از مسئولان داشته باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برخورد و نگاه آمریکایی‌ها به اروپایی‌ها، عنوان کرد: در برهه ای، آمریکایی‌ها تامین خوراک خوک‌های فرانسه را محدود کردند و آن را به اندازه کافی وارد آن کشور نکردند؛ رییس جمهور وقت فرانسه به شدت از این موضوع گله کرد و آن را ناقض تمامیت حکومت کشورش دانست.

آیت الله نعیم آبادی بیان کرد: چرا باید پس از چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی، اقلامی که در کشور به وفور یافت می‌شود از کشورهای دیگر به کشور وارد شود، آیا این ننگ و عار برای کشور نیست.

وی با بیان این که اگر روستاها آباد شود کشور نیز آباد می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر اکنون، کشور با مشکلات کنونی درگیر است، باید توجه کرد که با روستاهای کشور چه رفتاری شده است، با توجه به مسئولیتی که شما در وزارت کشاورزی دارید، جویای حال کشاورزان و انتقال مشکلات آن‌ها به مسئولان وزارت خانه مربوطه باشید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری الف تاریخ انتشار 3 اسفند 97، کد خبر: 3971203039، www.alef.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
0
0
بانک ها و مشکلات اقتصادی مردم را از پا دراوردن دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین