پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۹۱۵۰
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵
دبیر کمیته برنامه و بودجه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ارتباط بین نرخ تورم و سود بانکی یک رابطه اقتصادی در تئوری هاست و با توجه به این امر که دولت تدبیر و امید در سه سال اخیر با انضباط شدید مالی و سیاست های پولی دقیق توانسته است نرخ تورم را تا مرز تک نرخی شدن کاهش دهد اما به نظر می رسد برای خروج از این رکود باید نرخ سود بانکی را هم کاهش دهد.

شعارسال: سمیرا کرمی با اشاره به این امر که کاهش نرخ سود بانکی کمک می کند تا سرمایه ها به سمت بخشهای تولیدی هدایت شود افزود: ساماندهی موسسات پولی و اعتباری غیر مجاز هم ضروری است و دولت می تواند برای روتق اقتصاد در کشور از بسته های تشویقی مالی هم استفاده کند.

* ضعف جامعه قرآنی خمین ناشی از کوتاهی مسئولان است یکی از عنوان های خبری هفته نامه صبح خمین است که به عملکرد ضعیف جامعه قرآنی خمین در مراحل استانی مسابقات قرآن کریم پرداخته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمین گفت: جامعه قرآنی قوی در شهرستان وجود ندارد که این امر ناشی از ضعف مسئولان فرهنگی است.

حجت الاسلام مهدی حسینی افزود: خمین استعدادهای خوبی در رشته های تلاوت و حفظ دارد اما به دلیل انشقاق فعالان فرهنگی، این استعدادها فقط در مسابقات شهری رتبه می آورند که در صورت تلاش، همدلی و حرکت کردن در یک مسیر استعدادهای شهرستان منسجم می شود.

انعقاد تفاهم نامه همکاری در زمان وقوع بحران بین شرکت های برق مرکزی، همدان، لرستان، قم و اصفهان، تشریح برنامه های میراث فرهنگی در استان مرکزی، پاسخ مدیر عامل پالایشگاه امام خمینی(ره) به ادعای منتقدان و برگزاری اولین همایش شهرداران استان مرکزی در سال 95 از دیگر عنوان های خبری هفته نامه صبح خمین است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 17خرداد1395، کدخبر: 82102375: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین