پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۵۸
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱
نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی از ارائه 17 پرونده مفاسد اقتصادی به یکی از کمیسیون های مجلس هشتم خبر داد و گفت: امروز اثری از آنها نیست؛ این باید بررسی شود که آن پرونده‌ها کجاست.

شعارسال: حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس در اخطاری با استناد به اصل 15 قانون اساسی گفت: امروز برخی از اعضای هیأت رئیسه و هم برخی گزارش‌دهندگان واژه‌های انگلیسی به کار می‌بردند که من نسبت به این موضوع انتقاد دارم.

وی با استناد به بند 6 اصل سوم قانون اساسی اظهار داشت: گزارش‌هایی که امروز ارائه می‌شود کلی محسوب می‌شود و نوعی بازی با واژگان و کلمات است، کسانی که گزارش می‌دهند واژه مفاسد را می‌گویند اما اعلام نمی‌کنند که نوع مبارزه چگونه است، در اینجا مرکز پژوهش‌ها و گزارش‌دهنده ها فقط مسائل کلی را بیان می‌کنند.

نماینده مردم رباط کریم خطاب به مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس که ریاست ساعتی از جلسه را بر عهده داشت، گفت: آقای رئیس، شما یک انسان مبارزید، توجه کنید، در همین کمیسیون‌های مجلس خلاف‌ها و مشکلاتی نسبت به واگذاری‌ها رخ داده، به طور مثال می‌بینیم یک سردخانه 35 هکتاری که 500 میلیارد ارزش داشته است، 29 میلیارد به کسی که 1800 میلیارد تومان بدهی بانکی داشته، واگذار شده است.

وی افزود: من در مجلس هشتم 17 پرونده مفاسد اقتصادی به یک کمیسیون دادم، اما امروز اثری از آنها نیست؛ این باید بررسی شود که آن پرونده‌ها کجاست و من درخواست دارم که حداقل دو پرونده از آن 17 پرونده به من داده شود.

*برنامه ششم را درست بنویسیم؛‌ همه سوار یک کشتی هستیم

پزشکیان پاسخ داد: دستور جلسه، بررسی وضعیت اقتصادی موجود است، قرار است برنامه ششم در مجلس بررسی شود، ما باید برنامه‌ای را بنویسیم که مشکلات فعلی در آن نباشد.

وی افزود: دقت کنیم در زمان نگارش برنامه، آن را درست بنویسیم، همه سوار این کشتی هستیم و کسی نمی‌تواند خودش را کنار بکشد.

حسن نوروزی در مجلس نهم حضور نداشته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 17خرداد1395، کدخبر: 82102462: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین