پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۷۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف یک هزار و ۷۰۰ قطعه پرنده زینتی توسط دریابانان خوزستان هنگام خروج از کشور خبر داد.

شعارسال:فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف یک هزار و ۷۰۰ قطعه پرنده زینتی توسط دریابانان خوزستان هنگام خروج از کشور خبر داد.

سردار عبدالله نظرپور اظهار کرد: روز گذشته مأموران پایگاه دریابانی آبادان در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق پرندگان زینتی در سطح حوزه استحفاظی خود بلافاصله بررسی دقیق موضوع، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پایگاه دریابانی آبادان با اعزام به محل در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری قاچاقچی و کشف یک هزار و ۷۰۰ قطعه پرنده زینتی از نوع شدند.

فرمانده مرزبانی خوزستان با تأکید بر حفاظت از محیط زیست و گونه های بومی منطقه تصریح کرد: هرگونه ورود و خروج پرندگان و گونه‌های جانوری باید از طریق مبادی قانونی انجام گیرد، چون قاچاق در این زمینه علاوه بر تخریب محیط زیست، می‌تواند اثرات نامطلوبی در سلامت سایر گونه‌ها و حتی انسان داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به دستگیری دو متهم در این زمینه گفت: کارشناسان ارزش پرنده های کشف شده را بیش از ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار1اسفند 97 ،کدخبر: 4547922، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
0
0
چرا باید برن این پرنده ها به خاطر اینکه محیط زیست خوزستان دیگه شرایط مطلوب برای موندن نداره و خیلی از پرندگان مهاجرت میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین