پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۱۵۸
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
نماینده مردم تهران در مجلس که مدیر مسئول روزنامه اعتماد نیز است، می‌گوید از دادستانی خواسته شده در خصوص وضعیت ارز دولتی کاغذ پیگیری کند.مدیر مسئول روزنامه سراسری "اعتماد" درباره ارز اختصاصی دولت به کاغذ توضیح داد: در حال پیگیری هستیم که ارز دولتی کاغذ کجا رفته؛ این موضوع را هم با دادستانی در جلسه‌ای در میان گذاشتیم، هم با وزیر فرهنگ و ارشاد و بانک مرکزی تا به آن رسیدگی کنند.

شعار سال: الیاس حضرتی درباره قیمت هر کیلو کاغذ روزنامه که به 13 هزار و 500 تومان رسیده است، گفت: قیمت کاغذ حدود 4 تا 5 برابر افزایش داشته زیرا تا پیش از این هر کیلوی آن به قیمت 2 هزار تومان قابل خرید بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیاری از روزنامه‌ها به دلیل افزایش بی‌رویه قیمت کاغذ در شُرُف تعطیلی هستند.

مدیر مسئول روزنامه سراسری "اعتماد" درباره ارز اختصاصی دولت به کاغذ توضیح داد: در حال پیگیری هستیم که ارز دولتی کاغذ کجا رفته؛ این موضوع را هم با دادستانی در جلسه‌ای در میان گذاشتیم، هم با وزیر فرهنگ و ارشاد و بانک مرکزی تا به آن رسیدگی کنند.

وی بیان کرد: از بیشتر از یک ماه پیش این مسئولان خواسته شد که پیگیر باشند ارز تخصیصی برای واردات کاغذ چه شد و به کجا رسید؛ ولی متاسفانه تا کنون جواب روشنی نداده‌اند.

حضرتی در پاسخ به این سوال که آیا کاغذ وارداتی دپو شده یا اصلا در قبال این ارز دولتی، کاغذی وارد نشده است، گفت: نمی‌توان در این خصوص اظهار نظر کرد ولی مطمئنا اگر کاغذی هم وارد کشور شده باشد، به قیمت بازار آزاد فروخته می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی تاریخ انتشار 9 اسفند 97، کد خبر: 419714، www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین