پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۹۲۳۹۹
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱
مدیرعامل اتحادیه فرش دستباف با اشاره به راه اندازی کارگزاری تخصصی بیمه اجتماعی قالیبافان گفت: با افتتاح این کارگزاری، قالیبافانی که بیمه تأمین اجتماعی نیستند یا به هر دلیل بیمه آنها قطع شده است می توانند از مزیت بیمه اجتماعی استفاده کنند.

شعارسال: مدیرعامل اتحادیه فرش دستباف با اشاره به راه اندازی کارگزاری تخصصی بیمه اجتماعی قالیبافان گفت: با افتتاح این کارگزاری، قالیبافانی که بیمه تأمین اجتماعی نیستند یا به هر دلیل بیمه آنها قطع شده است می توانند از مزیت بیمه اجتماعی استفاده کنند.

 عبدالله بهرامی ، مدیر عامل اتحایه سراسری شرکتهای تعاونی تولید کنندگان فرش دستباف کشور با اشاره به اینکه حمایت های دولت و مجلس از قالی بافان و دست اندرکاران حوزه هنرصنعت فرش دستباف گفت:بعد از امکان عضویت قالی‌بافان و فعالان حوزه تولیدکنندگان فرش دست‌باف به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، صندوق جهت رفاه و تسهیل بیمه گذاری، یک کارگزاری استانی به اتحادیه سراسری تعاونی‌های تولیدکنندگان فرش دستباف ایران واگذار کرد.

با این اقدام از این به بعد فعالان و تولیدکنندگان فرش دست‌باف می‌توانند از طریق اتحادیه خود، برای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اقدام کنند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: در راستای حمایت های دولت و مجلس جهت حمایت از قالی بافان و دست اندر کاران حوزه هنر صنعت فرش دستباف و بخصوص اعضاء تعاونی های فرش دستباف با اقدامات حمایتی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و وزارت صنعت ، معدن و تجارت و به خصوص مرکز ملی فرش ایران، کارگزاری تخصصی بیمه اجتماعی قالی بافان استان تهران از طرف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر به اتحادیه سراسری تعاونی های فرش دستباف ایران واگذار شد. با این اقدام کلیه قالی بافان استان تهران که نتوانسته اند تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قالی بافانی قرار بگیرند یا به هر دلیلی بیمه آنها قطع شده است می توانند از این مزیت، بیمه اجتماعی قالی بافان شوند.

بهرامی گفت: قالی بافان از طریق مراجعه به این کارگزاری به آدرس www.taavon.co و شماره تماس44252414 می توانند از بیمه اجتماعی(که 70% از کل هزینه بیمه مذکور توسط دولت تامین می گردد) بهره مند گردند . این مهم می تواند در ایجاد امنیت اجتماعی قالی بافان و حفظ اشتغال در این تولید ملی بسیار اثر گذار باشد .


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:10 اسفند 1397 ، کدخبر: 1958180،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین