پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۶۱۴
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲
معاون صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه ۶۸۰۰۰ بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی لرستان انجام شده است گفت: ۵ هزار و ۳۰۰ پرونده تخلف در لرستان به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد ریال تشکیل شده است.

شعارسال: معاون صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه ۶۸۰۰۰ بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی لرستان انجام شده است گفت: ۵ هزار و ۳۰۰ پرونده تخلف در لرستان به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد ریال تشکیل شده است.

 فریبرز حسامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 68 هزار بازرسی از واحدهای صنفی، صنعتی و توزیعی خدماتی استان لرستان طی 11 ماهه امسال انجام‌شده که نتیجه این بازرسی‌ها منجر به تشکیل پنج هزار و 300 پرونده به ارزش هزار و 500 میلیارد ریال شده است.

وی بابیان اینکه پرونده‌های تشکیل‌شده برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شده است افزود: هزار و 112 میلیارد ریال از این تخلفات مربوط به حوزه صنعت و عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی و بقیه موارد مربوط به واحدهای صنفی و خدماتی است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: از میزان کل تخلفات سهم گران‌فروشی 18 درصد، عرضه خارج از شبکه 37 درصد، عدم درج قیمت 32 درصد و سهم تخلف کم‌فروشی 17 درصد بوده است.

وی با اشاره به وضعیت بازرسی از حوزه آرد و نان استان بیان کرد: در این مدت در حوزه آرد و نان هشت هزار بازرسی صورت گرفته که منجر به تشکیل 716 پرونده به ارزش 4.5 میلیارد ریال شده است.

حسامی تصریح کرد: در حوزه قاچاق طی 11 ماه ابتدایی امسال دو هزار و 803 بازرسی صورت گرفته که 179 پرونده به ارزش 3.3 میلیارد ریال تشکیل‌شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار:11 اسفند 1397 ، کدخبر:1959219 www.tasnimnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین