پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۸۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰
سید موسی خادمی استاندار لرستان گفت: پتروشیمی از حوزه‌های سود ده و توجیه‌دار است بر همین اساس نباید اجازه بدهیم لرستان در این حوزه بی‌بهره شود.

شعار سال:استاندار لرستان گفت: پتروشیمی از حوزه‌های سود ده و توجیه‌دار است بر همین اساس  نباید اجازه بدهیم لرستان در این حوزه بی‌بهره شود.

 سید موسی خادمی صبح امروز در مراسم کلنگ زنی  طرح احداث واحد پتروشیمی خرم‌آباد  که در شهرک صنعتی 2برگزارشد با بیان اینکه  سرمایه‌گذاران همواره مورد حمایت قرار می‌گیرند اظهار داشت: با توجه به اینکه این طرح در شرایط سخت اقتصادی برگزارمی‌شود  امیدواریم بتوانیم مشکلات سرمایه گذاران را برطرف کنیم و با افزایش  زمین 100هکتاری که تصویب شده حوزه پتروشیمی را در لرستان گسترش بدهیم.

استاندار لرستان عنوان کرد: پتروشیمی از مزایای نسبی کشور است و از حوزه‌های سود ده و توجیه‌دار است بر همین اساس  نباید اجازه بدهیم لرستان در این حوزه بی‌بهره شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:7شهریور1398،کدخبر:2085709،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
باید مشکلات سرمایه گذاران را برطرف کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین