پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۷۳۱
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳
رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز از طرح در حال اجرای آهک صنعتی و هیدراته پلدختر بازدید کرد.

شعارسال: رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز از طرح در حال اجرای آهک صنعتی و هیدراته پلدختر بازدید کرد.

 رضا رحمانی صبح امروز از طرح در حال اجرای آهک صنعتی و هیدراته پلدختر که توسط ایمیدرو در حال اجراست بازدید به عمل آورد و در جریان مسائل و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این بازدید به لزوم تسریع در روند اجرایی پروژه تاکید کرد و مقرر شد تا هر چه سریعتر شرایط برای سرعت گرفتن عملیات اجرایی طرح فراهم شود.

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در این بازدید گفت با توجه به خسارت‌های بسیار شدید سیلاب به پلدختر از تمام ظرفیت خود برای تسریع عملیات اجرایی طرح آهک صنعتی و هیدراته پلدختر استفاده می‌کند.

به گزارش تسنیم ظرفیت تولید طرح در حال اجرای آهک صنعتی و هیدراته پلدختر در فاز نخست 150 هزار تن آهک صنعتی و هیدراته بوده و برای احداث آن هزار و 200 میلیارد ریال سرمایه گذاری پیش‌بینی شده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ،تاریخ انتشار: 10اردیبهشت1398،کدخبر:2000726 www.tasnimnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین