پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۷۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
رئیس‌جمهور آمریکا در نشست سالانه «اقدام سیاسی محافظه‌کاران» بار دیگر به خاطره تلخ سفر اخیر خود به عراق اشاره کرد.
شعارسال: رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه در نشست سالانه موسوم به «اقدام سیاسی محافظه‌کاران» بار دیگر با جزئیات بیشتر خاطره تلخ خود از سفر اخیرش به عراق را بازگو کرد.

دونالد ترامپ که گویا از سفر دزدکی اخیر خود به عراق بسیار رنجیده است، بار دیگر با تشریح جزئیات این سفر گفت: «در حین پرواز (به عراق) ناگهان چراغ‌های هواپیما خاموش شد. گفتم چه شده؟ خلبان گفت: داریم فرود می‌آییم و باید چراغ‌ها را خاموش کنیم، اما فرودگاهی نمی‌دیدم، فکر کنم روی یک محوطه باریک فرود آمد. فکر کنید ۷ تریلیون دلار پول در خاورمیانه خرج کردیم و حالا باید با چراغ خاموش وارد این کشور شویم!»

رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه چهارشنبه -پنجم دی‌ماه- در سفری سه ساعته که خشم محافل سیاسی عراق را در پی داشت، مانند اسلاف خود بدون اطلاع قبلی وارد این کشور شد تا با حضور در پایگاه نظامی الاسد در استان الانبار، کریسمس را از نزدیک به سربازان آمریکایی تبریک بگوید.

ترامپ در ادامه سخنان خود در این نشست بار دیگر به تصمیم ادعایی خود برای خروج نیروهای نظامی آمریکا از سوریه اشاره کرد و افزود: «نیروهای نظامی ما قرار بود چهار ماه در سوریه باشند. الان چندین سال است در آنجا هستیم، وقت آن است نیروهایمان به خانه بازگردند.»

وی با بیان برخی از تنشهای اخیر بین کاخ سفید و دموکراتهای کنگره از جمله در زمینه تأمین بودجه احداث دیوار در مرز آمریکا با مکزیک گفت در کنگره افرادی حضور دارند که از آمریکا متنفر هستند و مانند مردم این کشور را دوست ندارند.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین با اشاره به پیروزی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ افزود: «ما در سال ۲۰۱۶ کار بزرگی انجام دادیم، کاری که شاید در تاریخ بی‌نظیر بود و می‌توانیم این کار را مجدداً و در سال ۲۰۲۰ میلادی تکرار کنیم. من در انتخابات ۲۰۱۶ در کنار ۱۷ جمهوری‌خواه دیگر حضور داشتم و احتمالا من از تمامی جمهوری‌خواهان محافظه‌کارتر بودم!»

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 11 اسفند 1397 ، کدخبر: 6851935 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0
0
عراق هم پشتت به ایران گرم شده و دیگه ترامپ تحویل نمیگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین