پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۲۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
جالب اینجا است که شرایط فروش ایران خودرو برای برخی شرکتها و نهادهای خاص نسبت به فروش عادی متفاوت است به طوری که در برخی موارد پیش فروش فوری رهنی بوده و در برخی موارد هم پرداخت 30 و 35 درصد در فروش این خودروها لحاظ شده است.
شعارسال:جالب اینجا است که شرایط فروش ایران خودرو برای برخی شرکتها و نهادهای خاص نسبت به فروش عادی متفاوت است به طوری که در برخی موارد پیش فروش فوری رهنی بوده و در برخی موارد هم پرداخت 30 و 35 درصد در فروش این خودروها لحاظ شده است.

یکی از ابهامات مطرح شده در خصوص عملکرد خودروسازان، نحوه و مکانیسم فروش محصولات است. سوالاتی از جمله اینکه چرا در هر پیش فروش خودرو، سایت ثبت نام در کمترین زمانی بسته می‌شود؟

برخی اخبار از فروش خودرو به پرسنل برخی دستگاه‌ها توسط خودروسازان حکایت دارد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از ایران خودرو دربخش فروش‌های خاص، طی چند ماه گذشته، تعداد 280 دستگاه خودرو به سازمان‌ها و شرکت‌ها فروخته است.

از جمله بانک آینده، بانک تجارت، استانداری آذربایجان شرقی، آموزش و پرورش استان خوزستان، شهرداری کرمان و صداوسیما که عمدتا به قیمت فوری به آنان خودرو فروخته شده است.

در عین حال، ایران خودرو 79 خودرو به مدیران وزارت صنعت و 36 خودرو نیز به سایرین تحت عنوان تعهدات به پرسنل سازمان ها فروخته شده است.

جالب اینجا است که شرایط فروش ایران خودرو برای برخی شرکتها و نهادهای خاص نسبت به فروش عادی متفاوت است به طوری که در برخی موارد پیش فروش فوری رهنی بوده و در برخی موارد هم پرداخت 30 و 35 درصد در فروش این خودروها لحاظ شده است.

اینکه چگونه می‌شود در شرایط کنونی که بخش قابل توجهی از تعهدات خودروسازان به مردم معوق شده و هزینه اجتماعی را بر جامعه تحمخیل کرده خودروسازان به برخی مدیران دستگاه های اجرایی خودرو با شرایط خاص، خودرو تحویل می‌دهند از دیگر سوالات جدی در این زمینه است.

به علت عدم تحویل خودرو توسط خودروسازان، بسیاری از تعهدات خودروسازان به مردم به تعویق افتاده و مشکلات فراوانی را برای مردم ایجاد کرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت نود اقتصادی ، تاریخ انتشار18 اسفند 97، کدخبر: 2118034 ، www.90eghtesadi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
0
مردم خودشان مقصرن اگه این ماشین های بی کیفیت نخرن خودروساز هم هر قانونی که دوست داره نمیزاره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین