پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۵۵۹
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
دریاچه سقالکسار از جمله جاذبه‌های روستای سقالکسار است، دریاچه‌ای است به ارتفاع ۶۴ متر از دریا به مساحت ۱۵ هکتار که در پشت یک سد خاکی واقع شده‌ است.

شعارسال: دریاچه سقالکسار از جمله جاذبه‌های روستای سقالکسار است، دریاچه‌ای است به ارتفاع ۶۴ متر از دریا به مساحت ۱۵ هکتار که در پشت یک سد خاکی واقع شده‌ است.

سقالکسار روستایی در ۱۵ کیلومتری جنوب رشت که مردمی خونگرم و مهمان نواز دارد. مردمی که به دامپروری، زراعت برنج و پرورش ماهی مشغولند و در محیطی باصفا زندگی می کنند.در کنار این روستا، سد خاکی سقالکسار، دریاچه ای در منطقه جنگلی به وجود آورده است که گردشگران را از دور و نزدیک به سوی خود می کشاند. ارتفاع دریاچه از سطح دریا ۶۴ متر است که با طولی در حدود ۶۰۰ و عرض ۵۰۰ متر در این منطقه خودنمایی می کند. آب این دریاچه از بارش ها و چشمه های اطراف تامین می شود.



































سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ،تاریخ انتشار :23 اسفند 97، کد خبر1967442:www.tasnimnews.com ، 

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین