پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۱۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
بعضی گزارش ها گویای آن است که یک گروه از وکلای ایالتی در آمریکا به دنبال آن هستند که پرونده ای را جهت شکایت علیه گوگل به جریان اندازند.

شعارسال:بعضی گزارش ها گویای آن است که یک گروه از وکلای ایالتی در آمریکا به دنبال آن هستند که پرونده ای را جهت شکایت علیه گوگل به جریان اندازند.
گوگل در این پرونده متهم شده است، برخی قوانین "ضد تراست" یا قوانین حمایت ازحقوق مصرف کنندهرا رعایت نکرده است. بر همین اساس نیز نگرانی هایی درخصوص این قوانین وجود دارد. این در حالی است کهگوگلهمواره با مقامات دولتی همکاری می کند.

بر همین اساس نیز بلومبرگ با اشاره به منابع نامشخص، اطلاع داده که یک گروه کوچک ازوکلای ایالتیبه دنبال آن هستند که بررسی کنند آیاگوگل قوانین محافظت از مصرف کنندگان رانقض کرده است یا خیر، با این حال، این مسئول  فعلا در حد یک اتهام است که به شکل لسانی مطرح شده و مشخص نیست که آیا تحقیقات اولیه آنها منجر به اقدام قانونی خواهد شد یا خیر.

گوگل بلافاصله به این موضوع واکنش نشان نداده اما تلویحا گفته که حفظ حریم خصوصی کاربران و امنیت انها از اولویت های همیشگی گوگل است. گزارش ها حکایت از آن دارد که طی سپتامبر گذشته، دادستان کل سابق ایالات متحده جلساتی را با وزیر دادگستری ایالتی برقرار کرد تا درباره اینکه آیاگوگل و فیس بوک ممکن است قوانین را نقض کرده باشند گفتگو کند.

پس از این ملاقات ها، مقامات دولتی یک گروه را برای بررسی مشکلات در صنعت فناوری تشکیل دادند. با این حال، هنگامی که جلسات در ماه نوامبر از دفتر دولت آمریکا خارج شد، برنامه آنها برای پیگیری با وزارت دادگستری تعطیل شد.

در ماه فوریه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، اعلام کرد که دفتر کمیسیون تجارت فدرال برای بررسی عملکرد شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات باز است. با این حال از آن زمان تا کنون این پرونده مهم ترین جریانی است که علیه گوگل به راه افتاده است و باید دید نتیجه آن چه خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت عصر ارتباط ، تاریخ انتشار26 اسفند 97، کدخبر: 9354، asreertebat.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
0
0
حتما وکلای گوگل هم دست روی دست می گذارند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین