پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۵۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۲
رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت از تعطیلی پروژه راه‌آهن آستارا-آستارا به دلیل عدم تسلیم اسناد مالی از سوی وزارت راه و شهرسازی به دولت آذربایجان خبر داد.

شعارسال: رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت از تعطیلی پروژه راه‌آهن آستارا-آستارا به دلیل عدم تسلیم اسناد مالی از سوی وزارت راه و شهرسازی به دولت آذربایجان خبر داد.

ولی‌الله داداشی صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی گیلان در سالن اجتماعات استانداری با اشاره به در پیش بودن فصل کشاورزی و لزوم لایه روبی انهار اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل کشاورزی انتظار بیشتری می‌رود تا آب منطقه‌ای گیلان نسبت به لایه روبی آن‌ها اقدام کند.

وی با اشاره به تداوم مشکل کمبود آرد در گیلان افزود: هنوز مشکل آرد در گیلان حل‌نشده و ما انتظار داریم در ایام نوروز و همگان شدن آن با ورود مسافران و گردشگران به استان مجموعه دولت در جهت تأمین آرد اهتمام بیشتری داشته باشند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به تعطیلی تقریبی پروژه راه‌آهن آستارا-آستارا گفت: اسناد مالی مربوط به پروژه راه‌آهن آستارا-آستارا تحویل پیمانکار آذری از سوی وزارت راه و شهرسازی نشده و به همین دلیل این پروژه تقریباً تعطیل‌شده‌ است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر پیگیری دولت نسبت به تحویل اسناد مالی مربوط به پروژه راه‌آهن آستارا-آستارا گفت: باگذشت زمان اتمام این پروژه به تعویق می‌افتد و لازم است دولت با دوری از بروکراسی هرچه سریع‌تر اسناد مالی را به دولت آذربایجان تسلیم کند.

داداشی با اشاره به کمبود منابع مالی و بودجه‌ای امسال تصریح کرد: دولت از ابتدای سال در تأمین منابع موردنیاز پروژه‌ها با مشکلات عدیده‌ای مواجه شد که در این راستا دستگاه‌ها برای تحقق پروژه‌ها تلاش‌های زیادی کشیده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری رویداد گیلان ، تاریخ انتشار: 27اسفند 1397 ، کدخبر:33322 ،www.rooydadegilan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
0
0
بگارید خوب چربش کنند، صاحب پیدا می کنه و راه می افته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین