پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۶۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
نماینده کمیته خدمات امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران اعلام کردکه بیش از ۳۱ هزار قلم انواع مواد غذایی و امدادی میان حادثه دیدگان سیل و برف و کولاک اخیر در مازندران توزیع شد.
شعارسال:نماینده کمیته خدمات امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران اعلام کردکه بیش از ۳۱ هزار قلم انواع مواد غذایی و امدادی میان حادثه دیدگان سیل و برف و کولاک اخیر در مازندران توزیع شد.

محبوب قاسمی نماینده کمیته خدمات امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران : از تاریخ ۲۶ اسفند ماه با آغاز خسارت ناشی از بارندگی، سیل و برف تا ساعت ۸ صبح یک فروردین، جمعیت هلال احمر تعداد ۶ هزار و ۹۰۸ بطری آب معدنی، ۳۰۸ قوطی مواد کنسروی، ۱۸ هزار و ۹۰۰ قرص نان میان سیل زدگان و حادثه دیدگان برف و کولاک توزیع کرد.

وی همچنین از توزیع یکهزار و ۹۱۰ بسته مواد غذایی، ۲ هزار و ۳۴۲ بطری روغن، ۹۲۰ تخته موکت و ۵۰ بسته پودر لباس شویی در میان حادثه دیدگان سیل و برف اخیر خبر داد.

توزیع ۱۴ تن برنج میان سیل زدگان مازندران

نماینده کمیته خدمات امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران همچنین اعلام کرد: در این مدت بیش از ۱۴ هزار و ۴۹۰ کیلوگرم برنج میان حادثه دیدگان سیل اخیر توزیع شد.

قاسمی ادامه داد: در روز‌های اخیر ۱۸۰ کیلوگرم خرما و ۳۰ کیلوگرم قند و شکر نیز میان سیل زدگان توزیع شد.

وی افزود: امداد رسانی به حادثه دیدگان سیل و برف و کولاک تا پایان مشکلات و تامین کامل مردم ادامه خواهد داشت و تیم‌های امدادی در محل‌های آسیب دیده حضور دارند.

نماینده جمعیت هلال احمر مازندران در ستاد تسهیلات سفر نوروزی افزود: از ابتدای حوادث برف و سیل تاکنون به بیش از هفت هزار خانوار مازندرانی امداد رسانی شد و ۴۵۵ خودرو نیز در مناطق برف خیز و گرفتار در سیل امداد نجات داده شد.

بارش شدید و درعین حال طغیان رودخانه‌ها در واپسین روز‌های سال ۹۷، شهر‌ها و روستا‌های مازندران را غرقابی و برخی مناطق استان را بحرانی کرد.

بارندگی شدید و همراه با وزش باد همان گونه که هواشناسی از هفته گذشته پیش بینی کرده و از عصر روز یکشنبه در مازندران شروع شد بسرعت تمامی مناطق استان را در بر گرفت.

میزان بارندگی به حدی بود که برابر اظهارات کارشناسان هواشناسی طی ۳۰ سال گذشته بارندگی آخر زمستانه با این میزان سابقه نداشت و به همین دلیل هم زیرساخت‌های موجود بویژه در روستاهاو شهر‌ها تاب تحمل از دست داد. خسارت این وضعیت در شهر‌هایی مانند سوادکوه، سیمرغ و میاندورود بیشتر از سایر مناطق بود.

همچنین بارش سنگین برف در مناطق کوهستانی بخصوص ارتفاعات سوادکوه و کیاسر منجر به آسیب به زندگی افراد محلی و گرفتار شدن خودرو‌ها در برف شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار1فروردین 98، کدخبر: 6873727، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
ای خدا چه مصیبتی شد بر سر مردم عیدیه خدا کمک کنه مسئولین محترم خواهش میکنم یکم بیشتر تلاش کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین