پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۲۷۷
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
استاندار مازندران برای انجام سریع بازسازی، ساخت و تعمیر منازل و تاسیسات آسیب دیده دستور تشکیل ستاد بازسازی بحران سیل را صادر کرد.

شعارسال استاندار مازندران برای انجام سریع بازسازی، ساخت و تعمیر منازل و تاسیسات آسیب دیده دستور تشکیل ستاد بازسازی بحران سیل را صادر کرد.

حسین زادگان در جلسه اضطراری با مدیران ستادی استانداری مازندران بازسازی مناطق آسیب داده را اولویت های استان اعلام کرد و گفت : هدف از تشکیل این ستاد هماهنگی و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها برای اتمام به موقع آسیب های سیل است .

وی در این جلسه از همه مدیران استان خواست همان گونه که در این چند روز با جدیت و تلاش شبانه روزی با سیل زدگان همراهمی کردند , تا اوضاع به شرایط عادی بازگردد، با همت بیشتر و عزم جدی تر وارد مرحله بازسازی شوند.

استاندار مازندران افزود: بازسازی را با مدیریتی واحد و با بهره گیری از تلاش تمامی دستگاه ها، نهادها و همت بالای نیروهای بسیجی و نظامی و مهم تر از همه پشتکار و اراده مردم در کمترین زمان ممکن محقق خواهیم کرد.

بارندگی های روزهای پایانی سال گذشته و اول و دومین روز فروردین امسال ، سبب طغیان رودخانه ها در مناطق مرکزی و شرق استان شد و به 9 شهرستان و 230 روستا در بخش های مختلف خسارت زد.

بر اساس بررسی های اولیه میزان خسارت این سیل و سیلاب ناشی از طغیان رودخانه ها بیش از 13 هزار میلیارد ریال برآورد شده است .

سیلاب سبب تخریب دستکم 500 خانه و آبگرفتگی 6 هزار و 200 واحد مسکونی دیگر و دهها واحد صنعتی و ابنیه راهها ، پل ها ، مزارع کشاورزی و باغ ها ، دامداری و مرغداری و دهها مزرعه پرورش ماهی شد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ،تاریخ انتشار : 10 فروردین 98، کد خبر:www.iribnews.ir ، 2389260

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین