پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۰۳۸
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
استاندار مازندران با بیان اینکه دولت پای کار جبران سیل و مشکلات ناشی از آن ایستاده است گفت: اعتبارات خوب و بی سابقه‌ای برای جبران حوادث به استان تخصیص یافته است.

شعارسال:استاندار مازندران با بیان اینکه دولت پای کار جبران سیل و مشکلات ناشی از آن ایستاده است گفت: اعتبارات خوب و بی سابقه‌ای برای جبران حوادث به استان تخصیص یافته است.

احمد حسین زادگان پیش ازظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اقدامات خوب دولت برای جبران خسارات ناشی از سیلاب اظهار داشت: اعتبارات خوبی برای جبران خسارات سیل در بخش کشاورزی و مسکن تخصیص یافته است.

وی با عنوان اینکه کمک‌های بلاعوض بین سیل زدگان در حال توزیع است، کمک‌های بلاعوض دولت در بخش کشاورزی را بی سابقه دانست و گفت: هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال سهم استان در این بخش بوده و برای اولین بار برای بخش کشاورزی کمک بلاعوض تخصیص داده شده است.

حسین زادگان با بیان اینکه سیل خسارات زیادی به زیرساخت‌ها، حوزه مسکن و کشاورزی وارد کرده است گفت: دولت برای جبران خسارات پای کار است و اقدامات خوبی نیز تاکنون انجام شده است.

استاندار مازندران با تاکید بر بازسازی و نوسازی خسارت‌های ناشی از سیل و تقویت زیرساخت‌های استانی گفت: باید از ظرفیت‌های موجود استانی و ملی برای توسعه بهره گیری کنیم و اختلافات را کنار بگذاریم.

وی با عنوان اینکه باید از همدلی و وحدت در سیل اخیر برای توسعه مازندران بهره گیریم یادآور شد: مازندران ظرفیت‌های خوبی برای توسعه دارد و خوشبختانه در جریان سیل اخیر، تمام دستگاه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد، نیروهای مسلح و گروهای جهادی و بسیجی همکاری خوبی داشته اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار7 اردبیهشت98 ، کدخبر: 4601403 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین