پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۳۰۷
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
میزان افت قیمت پژو ۲۰۶ اولین موضوعی است که پس از تصادف و یا در زمان خرید این خودرو به ذهن افراد خطور می کند. با وقوع هر تصادف رانندگی که به رنگ خوردگی و یا تعویض قطعات مختلف بدنه‌ی پژو ۲۰۶ منجر شود، قیمت این خودرو افت قابل ملاحظه ای می یابد.
شعار سال : میزان افت قیمت پژو ۲۰۶ اولین موضوعی است که پس از تصادف و یا در زمان خرید این خودرو به ذهن افراد خطور می کند. با وقوع هر تصادف رانندگی که به رنگ خوردگی و یا تعویض قطعات مختلف بدنه‌ی پژو ۲۰۶ منجر شود، قیمت این خودرو افت قابل ملاحظه ای می یابد.

 بنابراعلام همراه مکانیک، در این متن به دنبال بررسی افت قیمت پژو ۲۰۶ پس از تصادف و یا در زمان خرید این خودرو را بررسی می‌کنیم. به عنوان مثال، تنها با ۲ نقطه رنگ خوردگی، قیمت پژو ۲۰۶ بیش از ۲ میلیون تومان کاهش خواهد یافت و با افزایش تعداد نقاط رنگ خوردگی به ۲۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌شود. افت قیمت، در خودروهای صفر کیلومتر به مراتب بیشتر است، به طوری که طبق گفته کارشناسان مجموعه همراه مکانیک، میزان افت قیمت پژو ۲۰۶ در سال اول ۵ تا ۷ درصد می‌باشد.

از آنجا که ارقام ذکر شده برای یک خانواده با درآمد متوسط مبلغ کمی نیست، و آگاهی از افت قیمت پژو ۲۰۶ برای صاحبان این خودرو بسیار جذاب است، پیشنهاد می‌کنیم روش چند کلیکی همراه مکانیک را امتحان کنید.

افت قیمت پژو ۲۰۶ در مدل‌های مختلف

پژو ۲۰۶ یکی از خودروهای پرطرفدار و پرفروش موجود در بازار ایران است که به دلیل کیفیت قابل قبول و کلاس قیمتی مناسب، محبوبیت بسیاری را در بین جوانان و خانواده‌های کم جمعیت با سطح درآمد متوسط بدست آورده است. پژو ۲۰۶ به دلیل دارا بودن شاسی قوی و طراحی منحصر بفرد، در تصادفات شدید از امنیت بالایی برخوردار است، بطوری که در تست تصادف از جلو توسط مؤسسه NCAP (البته با داشتن دو ایربگ جلو) این خودرو توانسته چهار ستاره از پنج ستاره را از آن خود کند. اما در نقطه مقابل، بدنه پژو ۲۰۶ بسیار ضعیف بوده به طوری که با کوچک‌ترین تصادف، آسیب جدی به بدنه این خودرو وارد شده و هزینه بسیاری را برای تعمیر بر دوش راننده می‌گذارد. به این ترتیب است که قیمت پژو ۲۰۶ با هر تصادف جز، کاهش ملموسی می‌یابد.

آمار نشان می‌دهد که ۴۸ درصد خودروهای پژو ۲۰۶ تولید سال‌های ۹۰ تا ۹۵ از نظر بدنه دارای ایرادات متعدد هستند. این آمار برای خودروهای ما قبل سال ۹۰ بیشتر هم می‌شود. طبق آمار منتشر شده توسط شرکت همراه مکانیک، همانطور که در شکل نشان داده شده است بیشترین میزان آسیب و یا رنگ خوردگی در پژو ۲۰۶ در گلگیرها با ۳۵ درصد و درها با ۳۰ درصد است.
محاسبه افت قیمت پژو 206 فقط با چند کلیک
با احتساب آمار فوق، تنها با یک نقطه رنگ خوردگی در درب‌ها، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نزدیک به ۲ میلیون تومان کاهش می‌یابد. در صورت تعویضی بودن هر کدام از قطعات، کاهش قیمت پژو ۲۰۶ به مراتب بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال، تعویض تنها یک گلگیر باعث کاهش ۳ میلیون تومانی در قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ می‌شود که مبلغ قابل توجهی است.

میزان افت قیمت پژو ۲۰۶ شما چقدر است؟

با توجه به آمارهای فوق، این سوال برای شما مطرح می‌شود که میزان افت قیمت پژو ۲۰۶ شما چقدر است؟

یکی از بهترین سایت‌هایی که به شما امکان محاسبه قیمت پژو ۲۰۶ را به صورت آنلاین و تنها با چند کلیک می‌دهد همراه مکانیک است. نرم افزار آنلاین تعیین قیمت خودرو همراه مکانیک این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا با انتخاب مدل پژو ۲۰۶ خود، سال ساخت، میزان کارکرد بر حسب کیلومتر و نیز قطعات تعویضی و یا رنگ خوردگی، قیمت پژو ۲۰۶ خود را به سرعت و سهولت محاسبه کنید.

برای اینکار کافیست مراحل زیر را طی کنید تا تنها با چند کلیلک قیمت پژو ۲۰۶ خود را تعیین کنید.

به سایت همراه مکانیک به نشانی https://www.hamrah-mechanic.com/carprice/ مراجعه کنید.

سازنده، مدل، سال ساخت و تنوع مدل پژو ۲۰۶ خود را تعیین کنید.

رنگ، کیلومتر کارکرد، مانده از بیمه و تخفیف آن را وارد کنید.

تعداد نقاط رنگ و تعویض شده پژو ۲۰۶ خود را انتخاب کنید.

قیمت پژو ۲۰۶ شما و حد بالا و پایین قیمت معامله پژو ۲۰۶ در بازار تعیین می‌شود.

این هم هدیه همراه مکانیک به شما برای تعیین لحظه‌ای قیمت پژو ۲۰۶.
محاسبه افت قیمت پژو 206 فقط با چند کلیک

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:3 فروردین 1398،کد خبر:98010300586،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین