پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۴۹
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
برخی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نسبت به اعمال سلیقه برخی روسای شعب در چینش اعضای این کمیسیون و آوردن دو نماینده به این کمیسیون اعتراض کردند.

شعارسال:

جلسه روسای شعب ۱۵ گانه برای انتخاب اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عصر دوشنبه برگزار شد و ۲۳ عضو این کمیسیون معرفی شدند، اما این نشست خالی از حاشیه و اعتراض نبود.

بر اساس این گزارش، اعمال سلیقه برخی روسای شعب باعث شده است تا برخی نمایندگان که کمیسیون آموزش و تحقیقات انتخاب اول آنها بوده است، کنار گذاشته شوند و در عوض دو نماینده دیگر که انتخاب اول آنها کمیسیون آموزش نبوده است، به جای این نمایندگان جایگزین شوند.

این دو نماینده عبارتند از: محمد جواد فتحی نماینده تهران و محمود نگهبان سلامی نماینده خواف.

آن طور که خبرهای داخلی این جلسه حکایت می کند این اقدام برخی روسای شعب که در حضور نایب رئیس اول انجام شد، باعث شده است تا برخی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات نسبت به این اقدام اعتراف کنند و قرار است فردا نیز اعتراض خود را در صحن علنی مجلس اعلام کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 25خرداد1395، کدخبر:3685289  www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین