پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۶۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
نبی هزار جریبی نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حجم خسارت مالی به مردم آق قلا و روستاهای اطراف خیلی زیاد است، گفت: سیل به منازل مسکونی، لوازم خانگی، دام و طیور، خودروها و کلیه دارایی مردم خسارت زده است.
شعار سال : نماینده گرگان و آق قلا از رئیس جمهور خواست تا ضمن حضور در مناطق سیل زده، به مردم خسارت دیده، کمک بلاعوض اختصاص دهد و برای دانش آموزان پشت کنکور سهمیه در نظر گرفته شود.
نبی هزار جریبی نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه حجم خسارت مالی به مردم آق قلا و روستاهای اطراف خیلی زیاد است، گفت: سیل به منازل مسکونی، لوازم خانگی، دام و طیور، خودروها و کلیه دارایی مردم خسارت زده است.
وی افزود: وقتی آب 2 متر در منازل مردم نفوذ کرده، یعنی کلیه لوازم خانگی آنها بخصوص لوازم برقی سوخته و غیر قابل استفاده است.
نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز میزان خسارت سیل مشخص نیست، گفت: هنوز آب بطور کامل از منازل مردم خارج نشده و میزان خسارات وارده بعد از بررسی های دقیق مشخص می شود.
هزارجریبی با اشاره به تشکیل جلسه هیئت دولت در امروز چهارشنبه افزود: هیئت دولت به دادن وام به مردم اکتفا نکند. چرا که وامها هم سود دارد و هم جریمه.
وی تصریح کرد: مردمی که خانه و دارایی خود را از دست دادند، توان پرداخت اقساط با سود را ندارند و باید به آنها کمک بلاعوض شود.
نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از 10 روز است که مردم منطقه درگیر بارش باران و سیل هستند، گفت: دانش آموزان و آنهایی که برای کنکور سراسری آماده می شوند، در حال حاضر نمی توانند به درس خود برسند و چه بسا باران و سیل کتابهای آنها را با خود برد.
هزارجریبی درخواست کرد تا در کنکور امسال برای دانش آموزان منطقه سهمیه خاصی درنظر گرفته شود.

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار: 7فروردین 1398،کدخبر:3980107004،www.alef.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
3
0
چه ربطی به کنکور داره آخه تا اتفاقی میفته سریع میگن کنکور ندن یه عده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین