پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۹۴۱
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۴
فرمانده منطقه چهارم دریایی سپاه پاسداران از توقیف هفت تن ماهی قاچاق که قصد انتقال آن به کشورهای حوزه خلیج فارس بود خبر داد.
شعارسال: سردار منصور روانکار اظهار داشت: در راستای مأموریت‌های جدید محوله به سپاه در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و صید ترال با رصد اطلاعاتی سه شناور صیادی در آب‌های میانی خلیج فارس در حوزه استحفاظی منطقه چهارم دریایی سپاه رهگیری، بازرسی و توقیف شدند و 20 نفر خدمه ایرانی و خارجی این شناورها بازداشت و هفت تن ماهی قاچاق از این شناورها توقیف شد.

فرمانده منطقه چهارم دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه متخلفان قصد انتقال و فروش این محموله ماهی به کشورهای حاشیه خلیج فارس داشتند، عنوان کرد: سپاه در مبارزه با قاچاق و به ویژه صید ترال عزم جدی دارد و این ماهی‌ها زیر قیمت بازار بین مردم در شهرستان عسلویه توزیع خواهد شد.

روانکار با بیان اینکه این اقدامات، نقشه‌های دشمنان برای ایجاد تلاطم در بازار است ،ادامه داد: باید همه دستگاه های عزم جدی برای مقابله با قاچاق داشته باشند و از مردم و قشر زحمت‌کش جامعه صیادی انتظار داریم که با این متخلفان همکاری نکنند و در این زمینه وارد نشوند تا مشکلی برایشان به‌وجود نیاید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 8 فروردین 1398 ، کدخبر: 13980108000252 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین