پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۵۲۸
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
ایالات متحده علاقه مند است که مالزی، سنگاپور و دیگر کشورها را به نحوی متقاعد کند که با تمام ترفندهای ایران برای دور زدن تحریم ها آشنا شده و هیچ راهی برای فروش نفت ایران به هیچ شکلی باقی نگذارد.
شعارسال:ایالات متحده علاقه مند است که مالزی، سنگاپور و دیگر کشورها را به نحوی متقاعد کند که با تمام ترفندهای ایران برای دور زدن تحریم ها آشنا شده و هیچ راهی برای فروش نفت ایران به هیچ شکلی باقی نگذارد.

سی ان بی سی با اشاره به اظهارات مقام آمریکایی نوشت: سیگال ماندلکر، معاون وزارت خزانه داری برای تروریسم و ​​اطلاعات مالی، در سنگاپور به خبرنگاران گفت که ایالات متحده در هفته جاری فشار شدیدی را بر ایران اعمال خواهد کرد.

وی گفت: بسیار مهم است که این کشورها با شیوه های مختلف ایران برای فریب دادن جامعه بین المللی در ارتباط با حمل و نقل نفت آشنا شوند. او با اشاره به مذاکرات او در سنگاپور و مالزی، به این مساله اشاره نمود. وی همچنین تاکید کرد که در جلسات روزهای آتی با مقامات دولتی در مالزی، سنگاپور و هند بر خطرات ذاتی ترفندهای ایران تأکید کند.

ماندلکر افزود: در هفته گذشته، ما علیه دانشمندان و آژانس های هسته ای و سایر پرسنل کلیدی ایران اقداماتی را اتخاذ کردیم تا بدین شکل آنها را به جامعه بین المللی بازگزدانیم. او گفت که اقدام در این هفته علیه شبکه ای که در یک طرح رفع تحریم های ایران قرار دارد - شبکه ای است که شامل شرکت های پیشرو ایران، امارات متحده عربی و ترکیه است.

از گفته های او در سنگاپور اینگونه بر می آید که آمریکا تصمیم دارد تصمیمات سرسختانه تری را علیه ایران اتخاذ کند و اجازه فروش نفت ایران را به هیچ شکلی ندهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روز نو،تاریخ انتشار 11 فروردین 98 ، کد خبر: 364338، roozno.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین