پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۷۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: ما شش برادر هستیم که سه نفر در آمریکا تحصیل کردند و سه نفر هم در قم!

شعار سال: محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در گفتگوی مفصلی که با ویژه نامه نوروزی روزنامه سازندگی داشت، درباره اعضای خانواده به خصوص برادرانش توضیح داد.

او گفت: نمی‌توانم بگویم برادرانم مبارز بودند، اما مذهبی بودند و مسائل سیاسی را می‌فهمیدند. وقتی برای ادامه تحصیل به آمریکا رفتم دو برادر دیگرم من را همراهی می‌کردند.ما شش برادر هستیم که سه نفرمان آمریکا بودیم و سه نفرمان در قم.

واعظی گفت: یکی از برادرانم درحال‌حاضر رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است، یکی از برادرانم استاد دانشگاه است، اما درس خارج خوانده و معاون فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی است، برادر دیگرم هم که درس خارج و علوم قدیمی خوانده، پزشک است.دوستان به شوخی می‌گفتند که حاج‌آقا خیلی آینده‌نگرند زیرا سه تا از پسرهایشان را به قم و سه تا را به آمریکا فرستاده‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی بولتن نیوز، تاریخ 11 فروردین 98، کد مطلب: 599681: www.bultannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین