پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۴۳۹
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: اپراتورهای تلفن همراه به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای یک هفته دیگر، مکالمه در منطقه زلزله زده را رایگان کردند.
شعار سال :  روابط عمومی اپراتور همراه اول شامگاه جمعه با انتشار اطلاعیه ای به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در مناطق وسیعی از استان لرستان، به منظور رفاه حال شهروندان و در راستای کمک رسانی هر چه بهتر در این مناطق، برقراری مکالمه(درون و برون شبکه) در شهرها و روستاهای اطراف دورود، پلدختر، کوهدشت، رومشگان و معمولان در استان لرستان که از روز سه شنبه ١٣ فروردین تا روز جمعه ١6 فروردین ماه رایگان شده بود، به مدت یک هفته یعنی تا روز جمعه ٢٣ فروردین ماه تمدید شد.
همراه اول اضافه کرد: همچنین به دلیل شرایط بحرانی شهر «نورآباد دلفان» مکالمه در این شهر نیز از روز چهارشنبه رایگان شده و تا جمعه آینده ادامه می یابد.
بنا به این گزارش، همراه اول پیش از این، برقراری مکالمه درون و برون شبکه در شهرهای آق قلا، بندرترکمن و گمیشان و روستاهای اطراف و مناطق سیل زده استان ایلام را رایگان اعلام کرده بود.
شرکت خدمات ارتباطی رایتل نیز با انتشار اطلاعیه مشابهی اعلام کرد؛ مکالمه درون و برون شبکه مشترکین این اپراتور در مناطق سیل زده استان لرستان، تا پایان روز جمعه 23 فروردین رایگان است.
پیشتر، شرکت خدمات ارتباطی رایتل مکالمه مشترکان خود در مناطق سیل زده استان های لرستان، ایلام، خوزستان و گلستان را تا روز جمعه 16 فروردین رایگان اعلام کرده بود.
در ادامه این گزارش آمده است: با تلاش تیم فنی شبکه رایتل و حضور در مناطق سیل زده، شبکه این اپراتور در مناطق سیل زده در وضع پایدار قرار گرفته است.
اپراتور ایرانسل نیز با هدف آسان شدن ارتباطات و سرعت بخشیدن به کمک‌رسانی به سیل‌زدگان استان لرستان، مکالمه درون شبکه ایرانسلی و نیز مکالمه به مقصد سایر اپراتورهای همراه تا پایان جمعه 23 فروردین در پلدختر، دورود، کوهدشت، رومشگان و معمولان در استان لرستان را رایگان اعلام کرد.
امکان مکالمه رایگان ایرانسلی، پیش از این به مدت سه روز اعلام شده بود که با توجه به ضرورت کمک به روند امدادرسانی به سیل‌زدگان لرستان، به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.
مکالمه ایرانسل پیش از این در مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و ایلام، رایگان شده بود.

شعار سال ، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار : 17 فروردین 1398، کدخبر:83265753،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین