پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۰۰۶۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه در حاشیه حضور خود در نخستین اجلاس شورای عالی استان‌ها ،از اختصاص ۱۴میلیارد دلار ارز چهارهزار و ۲۰۰تومانی در سال ۹۸ برای تأمین کالاهای اساسی مردم در سال 98خبر داد.وی همچنین در زمینه نحوه توزیع منابع مالی بین استان‌های آسیب‌دیده از سیل اظهار داشت که ، با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کشور انجام شود.
شعار سال : رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه از اختصاص ۱۴میلیارد دلار ارز چهارهزار و ۲۰۰تومانی در سال ۹۸ برای تأمین کالاهای اساسی مردم خبر داد.


 محمدباقر نوبخت در حاشیه حضور خود در نخستین اجلاس شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران درباره برنامه دولت برای تأمین کالاهای اساسی مردم در سال 98 با ارز 4200تومانی اظهار کرد: پرداخت بیش از 13 و نیم میلیارد دلار در سال گذشته با ارز 4200تومانی از سیاست‌های دولت بوده که این امر را برای امسال در حد 14 میلیارد دلار تعیین کردیم و مجلس نیز در فرایند رسیدگی به لایحه بودجه پیشنهاداتی را برای این کار داد که ان‌شاءالله دولت متناسب با قانون و سیاستی که در این راه دارد، اعمال می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شنیده شده اخیراً در جلسه‌ای با حضور وی، به بحث قیمت‌گذاری بنزین پرداخته شده است گفت: قطعاً همه مباحث در ستاد اقتصادی دولت مطرح می‌شود اما این‌که مشخصاً برای بحث بنزین تشکیل جلسه داده شود، درست نیست. ما دقیقاً در چارچوب مصوبه‌ای که در مجلس شورای اسلامی مطرح است، اقدام می‌کنیم و همه روزهای هفته با حضور رئیس جمهور ستاد اقتصادی دولت تشکیل می‌شود و در آنجا موضوعات مهم مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی درباره امکان استفاده از منابع صندوق توسعه ملی برای جبران خسارات سیل نیز گفت: بالغ بر 156 میلیارد تومان به استان‌هایی که درگیر سیل بودند به‌تناسب میزان خساراتی که دیدند برای امور جاری پرداخت کردیم و هنوز هم همه این پول‌ها خرج نشده است. البته مقرر شده نحوه توزیع این مبالغ بین استان‌های آسیب‌دیده، با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کشور انجام شود.

نوبخت تأکید کرد: اگر این مبالغ ناکافی باشد قطعاً به‌روی سایر سازوکارهای دیگر از جمله صندوق توسعه ملی هم متمرکز می‌شویم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ،تاریخ انتشار:22فروردین 1398، کدخبر:1986748،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
باید خیلی بیشتر از این ها هزینه برای بخش های سیل زده ویران شده اختصاص داد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین