پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۰۵۱
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۹
استاندار هرمزگان گفت: طبق آخرین گزارش اداره کل هواشناسی استان، بارندگی‌ها از غرب هرمزگان و جزایر آغاز شده و به تدریج کل استان را در بر می‌گیرد.

شعارسال: فریدون همتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آخرین وضعیت میزان آمادگی شهرستان‌ها برای مقابله با بحران احتمالی سیل، طی تماس تلفنی با فرمانداران تمام شهرستان‌ها، بررسی شد.

وی همچنین از آمادگی تمامی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران، فرمانداران، بخشداران، دهیاران در سراسر هرمزگان خبر داد.

استاندار هرمزگان گفت: توسط دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی، تمامی تجهیزات و امکانات مورد نیاز تامین و لایروبی برخی خورها، رودخانه‌ها و مسیل‌ها انجام شده است.

همتی تصریح کرد: بر اساس آخرین گزارش مدیرکل هواشناسی استان هرمزگان، بارندگی‌ها از غرب هرمزگان و جزایر آغاز شده و به تدریج کل استان را در بر می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دستور تخلیه هیچ محله‌ای در شهر بندرعباس صادر نشده است، از هرمزگانی‌ها خواست تا اخبار را از طریق رسانه‌های رسمی و معتبر از جمله صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و سایت و کانال‌های رسمی استانداری هرمزگان دریافت کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24فروردین1398 ، کدخبر: 13980124000652: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین