پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۲۶۵
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: با مساعد شدن شرایط جوی دریایی برای انجام سفر ایمن دریایی، بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز بازگشایی شد.

شعارسال: مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: با مساعد شدن شرایط جوی دریایی برای انجام سفر ایمن دریایی، بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز بازگشایی شد.

حمیدرضا محمدحسینی گفت: هم اکنون جابه جایی مسافران دریایی از بندر شهید حقانی بندرعباس به مقصد بنادر شهید ذاکری قشم و هرمز و بالعکس برقرار است.

وی عنوان کرد: در ساعاتی از صبح امروز، بنادر مسافری مرکز هرمزگان به علت وزش باد شدید، متلاطم شدن دریا و کاهش دید افقی، تعطیل شده بودند اما از ساعت ۱۱پیش از ظهر امروز سفرهای دریایی در مسیرهای بندرعباس به قشم و هرمز از سر گرفته شد.

محمد حسینی خاطرنشان کرد: ناوگان مسافری دریایی فعال در بنادر مرکز استان هرمزگان شامل ۴۰ فروند شناور استاندارد و پیشرفته است که ظرفیتی بالغ بر چهارهزار صندلی دارد.

بنا به گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی ساعات صبح و بعد از ظهر امروز (یکشنبه ،۲۵ فروردین) شاهد تأثیر موج ناپایدار بارشی در اکثر نقاط استان هرمزگان خواهیم بود.

بارشهای رگباری این سامانه در مناطق غربی و مرکزی تا ساعت بعدازظهر و در مناطق شرقی تا ساعات پایانی روزجاری تداوم خواهد داشت.

تأثیر سامانه بارشی تا اوایل صبح دوشنبه در مناطق شرقی استان خواهد بود و به تدریج از ظهر دوشنبه از استان خارج خواهد شد.

طی ساعات امروز در مناطق غربی استان و جزایر خلیج فارس شاهد وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی خواهیم بود که سبب مواج شدن دریا خواهد شد سرعت وزش این تندبادها به بیش از ۴۵ کیلومتر در ساعت خواهد رسید و ارتفاع امواج بیش از ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

از میزان سرعت وزش باد روز دوشنبه تا حدودی کاسته خواهد شد اما همچنان شاهد تلاطم دریا خواهیم بود. از روز سه شنبه شاهد پایداری وضعیت جوی و دریایی خواهیم بود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 25فروردین 1398 ، کدخبر:4590409 www.mehrnews.com ،

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین