پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۲۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
ولیعهد عربستان در جریان دیدار با نخست وزیر عراق تاکید کرد که عربستان تمام امکانات و تجربیات خود را در خدمت عراق قرار می‌دهد.

شعارسال:ولیعهد عربستان در جریان دیدار با نخست وزیر عراق تاکید کرد که عربستان تمام امکانات و تجربیات خود را در خدمت عراق قرار می‌دهد.

به نقل از روسیا الیوم، «محمد بن سلمان» ولی عهد عربستان در جریان دیدار با «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر عراق در ریاض تاکید کرد: عربستان تمام امکانات و تجربیات خود را در خدمت عراق قرار می‌دهد.

وی افزود: عربستان به دیده احترام به عراق نگاه می‌کند و ما معتقدیم که قدرت و رشد عراق برای ما مهم بوده و دیدن این سطح از ثبات در عراق ما را خوشحال می‌کند و امیدواریم عراق جایگاه لایق خود را در جهان عرب و منطقه به دست آورد.

عبدالمهدی نیز در این دیدار تاکید کرد: تقویت روابط میان عراق و عربستان نیاز مبرمی برای ما و منطقه به شمار می‌رود. ملت ما بعد از تحمل نیم قرن جنگ و تروریسم خواهان یک زندگی عادی و باثبات است.

دو طرف در این دیدار در خصوص راه‌های تقویت همکاری‌های دو جانبه در زمینه‌های مختلف به ویژه زمینه‌های اقتصادی رایزنی کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار29فروردین 98، کدخبر: 4594520، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
0
0
قطعا که عراق ایران را ول نمیکنه و به عربستان نمیچسبه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین