پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۰۰۲
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
با شکسته شدن یکی از سیل بندهای اصلی شهر شادگان، اهالی این شهر در حال جدال برای ترمیم آن هستند. سیل بند ورودی شهر شادگان از ظهر امروز دوشنبه دچار مشکلاتی شده و در حال حاضر مردم با همکاری نیروهای نظامی و گروه‌های جهادی در حال جدال برای جلوگیری از شکستن این سیل‌بند هستند.
شعار سال : با شکسته شدن یکی از سیل بندهای اصلی شهر شادگان، اهالی این شهر در حال جدال برای ترمیم آن هستند
 سیل بند ورودی شهر شادگان از ظهر امروز دوشنبه دچار مشکلاتی شده و در حال حاضر مردم با همکاری نیروهای نظامی و گروه‌های جهادی در حال جدال برای جلوگیری از شکستن این سیل‌بند هستند.

جدال شادگانی‌ها با سیلاب+فیلم
این حادثه حدود ساعت 12 و 30 دقیقه ظهر امروز دوشنبه، در نقطه ورودی شهر شادگان از سمت دارخوین رخ داد.
همچنین شب گذشته حدود ساعت سه بامداد، مردم و مسؤولان متوجه شکسته شدن سیل‌بند و ورود روان‌آب به شهر شدند که  از همان ساعات تاکنون این نیروها درگیر ترمیم سیل بند هستند.
وزش بادهای شدید نیز باعث ایجاد موج‌هایی شده که ارتفاع و قدرت بیشتری به ضربات آب داده است و همین موضوع تلاش‌گران حاضر در عرصه احداث و ترمیم سیل بندها را با مشکل مواجه کرده است.
همچنین آب ورودی تالاب شادگان که از سمت جاده آبادان به ماهشهر در حال هدایت شدن به خلیج فارس بود نیز، شدت بیشتری به خود گرفته و در برخی نقاط آب سطحی هم‌تراز با جاده یافته است.
تعداد بازدید : 19

در این محور نیز، احداث سیل بندها در کنار جاده و در برخی نقاط حتی تا وسط جاده ادامه دارد.                                          
                                                                                           
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:2 اردیبهشت1398،کدخبر: 13980202001020،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین