پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۲۷۵
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی: پیرو افزایش شکایات مردمی در سامانه شکایات ۱۹۵ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر کاهش شدید و سراسری کیفیت اینترنت شرکت همراه اول، موضوع بررسی و مشخص شد که این موضوع ناشی از مشکلاتی در مراکز داده این اپراتور بوده است.

شعارسال: رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی: پیرو افزایش شکایات مردمی در سامانه شکایات ۱۹۵ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر کاهش شدید و سراسری کیفیت اینترنت شرکت همراه اول، موضوع بررسی و مشخص شد که این موضوع ناشی از مشکلاتی در مراکز داده این اپراتور بوده است.

حل مشکل کیفیت اینترنت همراه اول «تا ساعتی دیگر»رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی:

پیرو افزایش شکایات مردمی در سامانه شکایات ۱۹۵ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر کاهش شدید و سراسری کیفیت اینترنت شرکت همراه اول، موضوع بررسی و مشخص شد که این موضوع ناشی از مشکلاتی در مراکز داده این اپراتور بوده است.

در حال حاضر با اقدامات انجام شده از سوی این اپراتور بخشی از مشکلات مرتفع و کیفیت اینترنت تا حدودی بهبود یافته و تا تا ساعتی دیگر به طور کامل مرتفع خواهد شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار : 2اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 472430،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین