پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۷۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
خبرگزاری رسمی عربستان اعلام کرد که مسئولان این کشور سر یک مرد سعودی را قطع کرده‌اند که هفت سال قبل زمانی که برای سوار شدن به یک هواپیمایی به سمت ایالات متحده آماده می‌شد، بازداشت شد.

شعار سال: خبرگزاری عربستان تاکید کرد که مجتبی السویکت، از بین ۳۷ فردی بود که در مناطق ریاض، مکه، مدینه، القصیم و عسیر اعدام شده‌اند.

در همین حال، روزنامه دیترویت فری پرس گزارش داد که السویکت زمانی که در فرودگاه بین المللی ملک فهد در سال ۲۰۱۲ بازداشت شد، ۱۷ سال سن داشت و در اوایل تحصیل در دانشگاه غرب میشیگان به سر می‌برد.

این روزنامه نوشت، مسئولان سعودی مدعی بودند که السویکت در راهپیمایی حمایت از دموکراسی در بهار عربی حضور یافته بود که این امر به بازداشت وی منجر شد و سپس اتهام "نافرمانی مسلحانه علیه پادشاه" در حق وی مطرح گشت.

این جوان سعودی پس از آنکه مورد ضرب و جرح شدید در هنگام دوره بازداشتش قرار گرفت، به این اتهام محکوم شد.

از بین ۳۷ فردی که بیشترشان از شیعیان بودند، سه تن از آنها نوجوانان بودند.

سازمان بین المللی حقوق بشر در توییتر اعلام کرد که عربستان در صدد اعدام ۳۰۰ تن در سال جاری است. مایا فوا، سخنگوی این سازمان اعلام کرد: این یک امر هولناک دیگری از بربریت از سوی محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان است. اینکه عربستان معتقد است توانایی رهایی از مجازات‌ها را به دلیل اجرای چنین اعدام‌های غیرقانونی دارد، باید شرکای بین المللی را بهت زده کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تابناک ،تاریخ انتشار 6اردیبهشت 98، کد خبر: 894645، www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
0
0
عربستان خونخواری به تمام معنا جانی جنایات عربی واقعا وحشتناکه اسم خودشونم میذارن مسلمان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین