پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۵۷۴
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
استاندار خوزستان گفت: جریان سیل به آبادان رسیده است، البته تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده و خطری آبادان را تهدید نمی کند.

شعارسال: غلامرضا شریعتی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران در فرمانداری آبادان در گفتگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت شهرستان آبادان توضیح داد: خوشبختانه خطری آبادان را تهدید نمی‌کند اما جریان سیل به آبادان رسیده است و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

استاندار خوزستان افزود: از این رو سیل بندهایی ساخته شد که آب کنترل شود و همچنین جریان آب از طریق کالبرت های مسیر جاده آبادان ماهشهر به سمت هورها در حرکت است.

شریعتی اظهار کرد: سطح خروجی سدها کاهش پیدا کرده است و بر اساس پیش بینی کارشناسان، ظرف دو تا سه روز آینده خروجی سدها کاهش بیشتری خواهد داشت.

استاندار خوزستان تاکید کرد: در این مدت باید سیل بندها را رصد و تقویت کنیم و امیدواریم مشکل خاصی رخ ندهد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9اردیبهشت1398 ، کدخبر: 4603100: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین