پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۶۱۶
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
درحالی که خبرهای رسیده حاکی از در پیش بودن تغییرات در نحوه عرضه بنزین و تغییر در قیمت عرضه این فرآورده نفتی حکایت دارد، اطلاعیه جدید دولت در خصوص کارت سوخت منتشر شد.

شعارسال: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مالکان خودرو و موتورسیکلت که به هر دلیلی کارت سوخت ندارند، می‌توانند از ساعت 24 شب مورخ هشتم اردیبهشت ماه، با مراجعه به سامانه www.mob.gov.ir و همچنین اپلیکیشن دولت همراه و یا کددستوری #4* به‌منظور دریافت کارت سوخت تقاضای خود را ثبت کنند.

این اطلاعیه تأکید می‌کند مالکان خودروهای عمومی، دولتی و مالکان خودروها در استان سیستان و بلوچستان که پیش از این در دفاتر پلیس+10 درخواست خود را ثبت کرده‌اند، نیاز به مراجعه به سامانه را ندارند و کارت سوخت آنها به نشانی ایشان ارسال خواهد شد.

لازم به یادآوری است مراحل ثبت‌نام صرفاً غیرحضوری و از طریق سامانه دولت همراه انجام می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8اردیبهشت1398 ، کدخبر: 1999616: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین