پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۵۸۰
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
استاندار فارس با بیان این که مادر نقش ستون و سرپناه اصلی را در خانواده دارد، گفت: نقش معنوی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی و تربیتی مادر بی بدیل است و قوام و دوام زندگی را شکل می دهد.

شعارسال:استاندار فارس با بیان این که مادر نقش ستون و سرپناه اصلی را در خانواده دارد، گفت: نقش معنوی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی و تربیتی مادر بی بدیل است و قوام و دوام زندگی را شکل می دهد.

 دکتر عنایت اله رحیمی در مراسم تکریم مقام مادر در شیراز که به وسیله بنیاد بین المللی مادر برگزار شد، اظهارداشت: مادر واژه مقدسی است که در همه فرهنگ ها به آن پرداخته شده و برای همگان ارزشمند است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که پرغرور ترین افراد در برابر احترام واژه مادر سر فرود می آورند، افزود: انسان دوستی، قناعت، ایثار، صبر، نوع دوستی عشق ورزیدن، گفتار، پندار و رفتار نیک را از مادر می آموزیم.

وی با اشاره به این که هنوز آوای لالایی مهربانانه مادر در گوشمان می پیچد و قصه های او که معنای کمال انسانی در آن موج می زد به یادمان می آید، گفت: هنوز وقتی خسته، افسرده و دلگیر هستیم به مادر پناه می بریم و دیدن مادر امید و نشاط را به زندگی بر می گرداند.

استاندار فارس مادر را جویبار زلال زندگی و آینه هستی خواند و ادامه داد: هرچه از این وجود و سرچشمه خوبی ها بنوشیم سیراب نخواهیم شد.

در این مراسم با حضور استاندار فارس، از 12 تن از مادران نمونه شیراز تقدیر به عمل آمد

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 14اردیبهشت 98، کدخبر: 841694، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین