پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۲۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
کره شمالی اعلام کرد بیانیه وزارت خارجه آمریکا درباره حقوق بشر این کشور مملو از دروغ و مسایل ساختگی است و اصلا قابل اعتماد و اطمینان نبوده و نشان‌دهنده اندیشه براندازی آمریکا است.
شعار سال : خبرگزاری کره شمالی اعلام کرد بیانیه وزارت خارجه آمریکا درباره حقوق بشر کره شمالی نشان می‌دهد که واشنگتن نه تنها به دنبال بهبود روابط طرفین نیست بلکه در اندیشه براندازی است.
خبرگزاری کره شمالی نوشت این بیانیه مملو از دروغ و مسایل ساختگی است و اصلا قابل اعتماد و اطمینان نیست.
خبرگزاری کره شمالی این گزارش حقوق بشر آمریکا را محکوم کرده و محتوای آن را تحریف شده و خرافی دانسته و آورده است که هدف واشنگتن تخریب چهره کره شمالی در جهان است.
وزارت خارجه آمریکا در انتقاد از حقوق بشر کره شمالی آورده است که این کشور مردم خود را مورد ستم قرار می‌دهد و به حقوق بشر پایبندی نشان نمی‌دهد.
خبرگزاری کره شمالی اضافه می‌کند که انتشار چنین گزارشی نشان داد که دولت فعلی آمریکا هم مانند دولت‌های پیشین این کشور راهبرد‌های قدیمی و سیاست خصمانه را علیه کره شمالی دنبال می‌کند.
گزارش تاکید می‌کند که آمریکا اگرچه عاجزانه دست و پا می‌زند و می‌کوشد به هر بهانه‌ای از جمله حقوق بشر علیه کره شمالی گام بردارد، اما هرگز آرزو‌های واهی واشنگتن محقق نخواهد شد و این کشور به آنچه تصور می‌کند دست نخواهد یافت و کره شمالی با اقتدار راهش را ادامه خواهد داد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ 23 اردیبهشت 98، کد مطلب: 1485426: www.dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
ترامپ تصمیماتش همه ناقض روابط بین الملل است 1
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین